Blogajánló: Free Fallin'

By | 11:14:00 Leave a Comment
Blog címe: Free Fallin'
Műfaj: Harry Styles fanfiction (fordítás)
Elérhetősége a blognak: Link


Sziasztok!
Drágáim, tudnotok kell, hogy régen rengeteg One Direction fanfictiont olvastam, s van, mikor bekattan, így keresek pár befejezett blogot, ebben a témában. A gond csak az, hogy nincs sok, ami jó is lenne, ezért sokszor csak felidegesítem magam és olvasás nélkül bezárom az összes oldalt.  Szóval igazán örülnék pár ötletnek, amit ebben a témában olvastatok.

Persze nem mindegy, hogy egy igazi 1D fanficről beszélünk, vagy csak olyan történetről, ahol az ő képük és az ő nevük van, de semmi közük az igazi énjükhöz. Én tényleg az eredeti és igazi One Direction sztorikra gondolok.

Hála az égnek találtam egy ajánlót erről a blogról, így belekezdtem. Harry Styles tényleg Harry-t alakítja, a One Directionből, ahogy a többiek is. Szóval nagyon megörültem, majd olvasás közben rájöttem, hogy még a stílus is remek, így boldogan folytattam.

Free Fallin’
Fejezetek száma: 40+20
Történet: befejezett.

Részlet: „- Csak egy éjszaka, Peyton! – Vagy kettő… - Nézd, már így is megszerveztél mindent… Idő kell neked, hogy pihenj, különben harminc éves korod előtt ráncaid lesznek… - Ismét a szemeit forgatta. - Tudod, hogy csak segíteni próbálok… - kezdtem, de közbe szólt.
- Megyek – mondta végül, kezébe fogva a bőröndjét. – Egy feltétellel… - Szemöldökömet ráncolva néztem rá. – Semmi próbálkozás, Styles… - mondta komolyan, egyenesen a szemembe nézve.
- Álmodni sem mernék róla… - feleltem, mielőtt követtem őt ki az ajtón.”

Röviden a történet: Peyton nem volt egy rajongó. És esze ágában se volt azzá válni. Nem is érdekelhette volna kevésbé az a hülye, cukor mázos, túlértékelt One Direction.
Harry imádta a kihívást. Valaki mást keresett. Valakit, aki nem azért kedvelte, mert ő Harry Styles a One Directionből.

Kedvenc idézet: „– Őszintén, egy srác nem töltheti az idejét a barátnője lakásán anélkül, hogy megvádolnák azzal, hogy lefektette! – fakadtam ki, de Zayn és Niall csak felhorkantak.
- Nem, mikor Harry Styles vagy, haver… Emlékszem, hogy lefektettél több… - kezdte Zayn.
- Be ne fejezd azt a mondatot – figyelmeztettem, és a vérem máris forrt a dühtől.”



Harry nagyon cuki volt a történetben és kifejezetten jó volt ilyen sok érzelmet olvasni, szóval nagyon jól esett végre egy jó fanfiction. Remélem nektek is tetszeni fog, ha bekukkantotok a blogba! J

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése