Leiner Laura: Nélküled

By | 6:31:00 Leave a Comment


Leiner Laura Nélküled című könyve 2016 április 25-én került az ország könyves boltjaiba. A könyv a a Bexi sorozat 4. része, a Késtélt, a Hullócsillagot illetve az Illúziót követve. A legfanatikusabb rajongók, akik ellátogattak az L&L könyvesboltba és a Budapesti Nemzetközi Könyvfesztiválra, már április 21-én és 22-én is kézbe kaphatták a kötetet.

Fülszöveg...

Bexi és Nagy Márk története sosem volt egyszerű. Az, hogy Márk leütötte Beki exét egy tévéműsor kellős közepén, nem sokat segített a kapcsolatukon, sőt. Vajon lehet újra Berk, esetleg Márxi, vagy a Fogd be Aszád tagjai újabb vicces párneveken törhetik a fejüket? És hogyan fog hatni mindez Körte, Evelin és Aszádék, Anti és a trágár csellista jól összeszokott csapatára? Van helye köztük újabb embereknek is, vagy végleg széthull a társaságuk?


Az első részt nagy kedvvel vettem a kezembe, hiszen Leiner Laura minden könyvét imádtam, és reméltem, hogy ezzel is így lesz. Aztán koppantam sajnos. Egyszerűen nem tetszett a Késtél eleje,  mert nagyon unalmasnak és vontatottnak, illetve furcsának találtam. Egyáltalán nem nőttek a szereplők a szívemhez. Nem tudom a különösebb okát ennek, de legfőképp arra fogom hogy egyáltalán nem hasonlított a Szent Johanna Gimihez Laurának ez a könyve.


Így hát a felénél abbahagytam, de fél év múlva újra elém került( megtaláltam az iBookomon), és belevágtam még egyszer. Rájöttem, hogy nekem ez tetszik. Nem voltam tőle teljesen elragadtatva, de kíváncsivá tett, így a következő két részt körülbelül egy hét alatt sikeresen kiolvastam, és azóta tűkön ülve várom az új részt, ami kijött. VÉGRE!


Magáról a könyvről...


Szentül állíthatom, hogy a sorozat eddigi legjobb része. 16 óra alatt sikerült kiolvasnom, és ha tehettem volna, gyorsabban is olvasom. Egyszerűen felfalt engem. Alig tudtam letenni , amikor ebédelnem kellet, és a legtöbbször még kint az utcán is olvastam menet közben.
Tetszett, hogy kevesebb az előreutalás, mint az előző kötetekben, így nem volt annyira kiszámítható, és sok meglepetés érhetett.
Az új szereplő, Tomi szerintem pont megfelel a karakterének, ha tölteléknek akarja az írónő. Nulla személyiséggel rendelkezik, nem kelt fel az olvasóban semmi érdeklődést még úgy sem, hogy a főszereplő szerint eléggé jól néz ki. Nagyon remélem, hogy tényleg csak töltelék szereplő, mert ha nem, azzal eléggé megdöbbentene mindnyájunkat Laura.

Nagy dilemmában vagyok, mert nem tudom eldönteni, hogy Nagy Márk boxerben vagy részegen volt jobb. Amennyire utáltam az első kötetben, annyira megszerettem a többiben. Talán azért, mert látszik a fontos személyiségfejlődése, mint minden másik karakternek. 

Összességében imádtam a könyvet, és a következő kötetig még biztosan elolvasom egy párszor, hogy még frissebb legyen az élmény...

Ajánlom minden olyan lánynak és fiúnak, aki szereti a jó humort, illetve, aki valami izgalmasat keres, mert ez a könyv az.


Pont:10/10

Te mit gondolsz Laura könyvéről?
Tudasd velünk kommentben vagy tweetelj nekünk a @StarlitMagazin-on!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése