Internetes barátság

By | 4:58:00 4 comments
Sziasztok!
Ma az internetes barátságról szeretném kifejteni a véleményemet, ugyanis nem egy barátságom született már itt. Ha érdekel titeket mi is az én meglátásom erről, vagy netalán, nektek is van internetes barátotok, de féltek a találkozástól, akkor is olvassátok el a bejegyzést! Illetve kommentben leírhatjátok a ti hasonló történeteiteket is!

Az én első internetes barátságom körülbelül februárban kezdődött, mikor is egy játékban bekerültem egy klubba, ahol rengeteget beszélgettem egy lánnyal. Tényleg sokat. Vele sajnos még nem tudtam találkozni, és lehet nem is fogunk. Ő Hatvanban lakik én meg Kecskeméten, egyszóval nem a szomszédban. Igaz, most már "nincsenek távolságok", de azért mivel egyikünknek sincs tengernyi ideje, így elég nehéz lenne összehozni.


Ezzel a lánnyal nagyon jóba lettem, és ha én nem lépek be abba a klubba, talán sose ismerem meg. Mostanra egyik legfontosabb személy az életemben, akinek bármit el merek mondani, és rengeteg tanácsot is ad nekem, aminek nagyon hálás vagyok. 


A másik ilyen történetem július 4-én kezdődött, amikor is elkezdtem beszélgetni azzal a leányzóval, akivel már 2-szer találkoztam. Mikor az első találkozásunk volt, teljesen be voltam zsongva, és el is kezdtem sírni (bár a másodikon is)  és, nagyon örültem, hogy végre láthatom. Mert igaz, rengeteget beszéltünk, meg hívásban is, de azért élőben látni, mégis sokkal izgalmasabb volt. 


Végül is felmerülhet sokakban a kérdés, miért jobb egy internetes barátnő?
Szerintem azért, mert sokkal kevesebbet látod, ezért mikor találkoztok, nem veszekedni akartok, hanem kibeszélni az egész világot, ami sosem sikerül teljesen. 


Én nekem sosem voltak igazi barátaim, mindig otthon ültem, de nem is vágytam arra, hogy én most elmenjek csavarogni vagy valami. Ilyenkor egyedül éreztem magamat, de amióta itt vannak nekem ezek a csodálatos emberek, akiket az interneten keresztül tudok "csak" elérni, azóta ez teljesen megszűnt. Mivel most már velük beszélgetek, nem pedig egyedül ülök és gondolkodok az élet értelmén.


Az első találkozás az egyik legjobb az egészben. Mikor én voltam abban a szituációban, végig nevettem azon, hogy miket beszélgettünk, meg úgy alapból is. Rengeteget beszélgettünk, és én alig akartam elhinni, hogy látom azt a hülye fejét, drága barátnőmnek. 


Lényegében az internetes barátság az egyik legjobb dolgok egyike, amid ha van becsüld meg!  Nehéz olyan embert találni, akivel tényleg nem kell annyiszor találkoznod, hogy tudjatok beszélni, de teljesen megéri, véleményem szerint. 

Ha tetszett a bejegyzés, és szeretnél még hasonlókat látni, akkor iratkozz fel a blogra és írj kommentet!
Köszi, hogy elolvastad!


4 megjegyzés: Leave Your Comments

  1. Vannak internetes barátságaim, és többükkel már személyesen is volt szerencsém találkozni. Van olyan is akivel biztos, hogy nem fogunk találkozni a távolság miatt, de jó tudni, hogy ott van és "soha se mond, hogy soha".

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy másoknak is vannak ilyen barátaik, és igen, így kell hozzáállni. :)

      Törlés