Az X-faktor legfényesebb csillaga, avagy már a tévébe kerülés előtt a csúcson!

By | 6:20:00 3 comments
Alig hagytuk  a hátunk mögött az X-faktort már jön is a következő évad.
Szeretném nektek bemutatni egy ismerősömet, aki már most remek esélyekkel indul a versenyen és tudom hogy a ti szíveteket is rabul ejti majd!
De ne higgyetek nekem higgyetek neki, és lányok nem ciki, ha már most lementitek a képét! ;)

K: Szia! Milyen érzés volt megtudni, hogy már most a top 60-ban vagy? :) 
V: Hogy milyen érzés volt? Szinte el se hittem, hogy a  top 60-ban vagyok és hogy részese lehetek egy olyan tehetségkutatónak, ami az egyik legnagyobb vágyam és almom is. Szeretek énekelni, szeretem átadni amit érzek, leírhatatlan érzés tudni azt, hogy benne vagyok a legjobbak között.

K: Nem voltál lámpalázas? Mert gondolom mindenkiben van egy egészséges félelem. Ki kísért el a castingra? :)
V: Hazudnék, ha azt írnám, hogy nem voltam lámpalázas, inkább izgultam az előválogatón és a színpadon, mikor kiálltam. Az ember csak egy ideig izgul, mikor énekelsz akkor elszáll a félelem és a gond 🙂 Castingra magam jöttem mivel a szüleim Németországban élnek így nem tudtak elkísérni, de Skypon tartom velük a kapcsolatot.


K: Sokan támogatnak téged, ugye? Milyen volt a zsűri? Szigorúak voltak? Bírod a kritikát? :)) 

V: Hála istennek sokan támogatnak, fb-on egyaránt sokan küldenek üzenetet, hogy máris a rajongóim.Olyannyira kedvesek voltak, hogy kritikákat is szép szavakkal mondták el. A kritikákból építkezünk és fejlődünk.


Ha többet szeretnél megtudni a srácról akkor írj rá Facebookon, garantáltan megszereted :)
Kitudja.
Talán ő lessz a következő győztes.
Én már most drukkolok neki, remélem, hogy ti is.


Lilith


3 megjegyzés: Leave Your Comments

  1. Kedves Kitty! Merj helyesen írni, mert hibásan bárki tud! A legordítóbb hiba, HIDJETEK!!! A többi már csak apróság, de abból is van bőven. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Blueye!
      Már leírtam egy párszor de azért neked is leírom hogy tudd mi a helyzet a helyesírásomat illetően.
      -Szlovákiai vagyok.A Magyar tankönyvekre rá van írva hatalmas fekete betűkkel hogy "KÉTTANNYELVŰ KÖZÉP/ALAP ISKOLÁSOK RÉSZÉRE".Mivel valószínűleg ígysem érted elmagyarázom.A Kéttannyelvűt úgy értelmezd hogy "Összebasztuk a két nyelvet aztán odadobtuk a debil magyaroknak akik nem akarnak Szlovákul tanulni".Remélem mostmár érted.
      Vagy nem?
      Oké akkor így mondom.
      A Magyar nyelv könyvben a példamondat így hangzik.
      Szóról-szóra.
      Komolyan.
      Csak a te kedvedért 2x is megnéztem.
      "Tibike ma elment az anyukájával Tyeplákit venni magának a butikból de végül csak riflett vettek meg egy teniszkit.Végül Tibike rábeszélte az anyukáját hogy vegyen a hugának egy balerinkit is a legingszéhez."
      Ez egy könyvben volt.
      Pont így.
      Na most azt kérdezed magadtól hogy miaz a tyepláki.
      Elárulom hogy ti Mackónadrágnak nevezitek.
      Rifle.
      Az nálatok farmer.
      Aki ebben az országban fel vállalja a Magyarságát az kb le van szarva.
      Nem lehet orvos vagy ügyvéd mert csak Szlovák intézmények vannak.
      Helyette lehet szakács vagy további haszontalan gyári munkás :)
      Úgyhogy én még nagyon is helyesen írok és beszélek-pedig a napom 90%-an Szlovákul kell beszélnem és írnom.A Magyar nyelv és irodalom az csak van.Vonalakban vesszük a Toldit egy pici részletben és hidd el olvasónaplót nem tudnánk belőle csinálni ugyani 3 mondattal lezavarják az egészet a tankönyvek.
      Remélem kielégítő volt a válaszom.
      Ha mégsem leszarom.
      De komolyan.
      Mi lenne ha nem szidnál hanem előbb utána néznél a dolgoknak?
      További szép napot!

      Törlés
    2. Kedves mindenki! Kitty minden cikkét igyekszem átírni, hogy itthon rendben legyen és senkit ne zavarjon. Ne haragudjatok, de sajnos nekem sem mindig tűnik fel, s nem vagyok gépnél.
      Viszont a cikkeit, addig is - legalább is szerintem - meglehet érteni, s így is elég izgalmasak. :)

      Törlés