Dolgok amiben változtam... #1

By | 11:07:00 Leave a Comment

Dolgok amiben változtam, mióta hosszabb távon blogolok

Sziasztok!
A mai napon egy új bejegyzés sorozatot szeretnék elkezdeni, amiben azt fejteném ki, hogy miben változtam. Ide első résznek a blogolást hoztam fel, mivel valamelyik nap eszembe jutott, hogy mennyit változtam, mióta hosszabb távon blogolok.


1, Új blog kérdése
Régen egy új blogot percek alatt össze dobtam, de most. A tervezés, a napos gondolkodások, hogy biztos elkészítsem e. Anno, mikor elkezdtem ezt az egészet volt, hogy egyszerre 10!!! blogot vezettem, és szerintem nem kell mondanom, hogy az összes nem tartott tovább három napnál. Mostanra viszont, ha nekikezdek egy blognak, azt komolyan gondolom és próbálok rengeteg energiát fektetni bele.

2, Dizájn
Ismét csak úgy kezdem, hogy régen nem sokat foglalkoztam a blogom kinézetével, nem volt fejléc ( vagy ha volt, akkor az egy összecsapott valaminek felelt meg ) a színek nem passzoltak, a háttérnek annyi köze volt a bloghoz, hogy per pillanat az tetszett. De mostanra már van, hogy napokat szenvedek azzal, hogy valami értelmes, átlátható, szép blogot hozzak létre ( és van, hogy ez még most sem sikerül ).

3, Kritikához való hozzáállás
Ha valaki leírta nekem, hogy ez meg ez rossz, ezen kellene változtatni, akkor máris megsértődtem és hagytam az egész blog dolgot a fenébe. Most viszont érdeklődve olvasom el, ha valakinek valami negatív a véleménye az írásomhoz.

4, Bejegyzések/részek közzététele
Anno egy új részt vagy egy új bejegyzést úgy tettem közzé, hogy megírtam, átnéztem a helyesírást (jó esetben) és közzé is tettem. Most viszont van, hogy vagy tízszer elolvasom mielőtt valamit végleg publikálok az internetre.

5, Posztolás blogos csoportokban
Egykor (mintha olyan régen lett volna :D ) meg se osztottam facebookos blogos csoportokban az "alkotásaimat", vagy ha igen, akkor csak bemásoltam a linket és pont. Most viszont azon agyalok melyik részletet tegyem ki, hogy többen felkapják rá a fejüket.

+1 Magamnak írás
Régen csak magamnak írtam, nem az olvasóimnak, inkább csak úgy unalomból. Mostanra viszont ugyan magamnak is írok, de van, hogy nem csak akkor írok amikor kedvem van, hanem akkor is, amikor úgy érzem, hogy el kell kezdenem írni, ha a héten ki akarom tenni az új részt, mert várják az új részt.

Ha úgy nézzük régen sokkal "könnyebb" volt a blogolás, mert nem törődtem annyit azzal, hogy mit, hogyan, mikor, miért teszek ki.

Remélem tetszett a bejegyzés, ha szeretnétek hasonló bejegyzéseket látni, kommentbe jelezzétek!
Puszi: Rowena

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése