Szeretlek, de...

By | 11:06:00 Leave a Comment
Kérlek nyugtassatok meg, hogy egy kapcsolatban nem csak engem sodor a szívroham közeléhez egy ilyen mondat!
Legyünk őszinték: A szakítás semmilyen körülmények között nem lehet békés.
Egy elszakadás sem könnyű, de van néhány epic amitől vagy idegbajt lehet kapni (és ez a jobbik eset) vagy pedig nevető görcsöt.
Miért nem tudjuk kimondani egymásnak teljesen őszintén hogy : "Na jó, én már nem szeretlek téged/nem vagyok veled boldog/más életre vágyom?

Vagy mondok jobbat!

Miért nem lehet őszintének lenni egy megcsalás alkalmával?
Miért fogjuk az alkoholra?
Mert aki tényleg volt már részeg  (és itt nem az "azt kamuzom, hogy részeg leszek egy alkohol mentes Radlertől" szindrómára gondolok) az tudja, hogyha tényleg lerészegedsz akkor már csak az ágyat keresed és nem éppen szexuális célokból...
Hanem arra hogy aludj...
Éppen ezért nem értem...
Miért mondják azt  hogy "Nagyon sokat ittam,és nem tudtam mit csinálok."?
Az ok egyszerű..
Az egész egyetlenegy cél érdekében születik meg.
Igen..a nagy betűs SZAKÍTÁS miatt.
Szerény véleményem szerint ez afféle időhúzás...
De miért?
Miért nem lehet őszintén megmondani a másik szemébe, hogy másra vágyott?
Hogy más kellett neki?
Ha már úgysem tudjuk lecsökkenteni a másik fájdalmát, akkor elmondhatnánk a másiknak hogy "fejezzük ezt be" és kész.
Lehetetlen hülye epic szakítós dumák nélkül létezni?


Hogy tudjátok miről beszélek íme néhány példa amivel tuti ti is  találkoztatok már.
1. Én szeretlek de...- és itt általában beáll a csend mert nem tudja tovább mondani, vagy jön az a rész, amikor azt mondja "...Én nem passzolok hozzád...".
Kérdem én... Miért az ekkora kamu?
Évek/hónapok/napok kellettek ahhoz hogy rájöjjön, hogy nem passzolnak  a dolgok?
És a kedvenc filmek vagy az éjszakig tartó chatelések a semmiről?
Ugyan kérlek... ez annyira epic..✋

2. Te jobbat érdemelsz nálam... - Na itt ez a pont ahol el tud szakadni végleg az a bizonyos cérna.
És azt hiszem ez a férfiakra is igaz.
Egyébként szerény tapasztalataim szerint ez 80%-ban a "megcsaltalak " utáni állapot, amikor is a felszínre tör a lelkiismeret furdalás.
Amivel persze a megcsalt és "jobbat érdemlő" fél kitörölheti a seggét, de ez már mellékes.

3. Sajnálom én már nem szeretlek...de azért lehetnénk barátok...
Barátok?
Mégis hogy lehetne két ember barát akik már jártak együtt?
Gondolom később jön a négyes randi ötlete is.
Epic.

4. Nem érdemelsz meg engem...
Két perccel ezelőtt még megérdemled a másik szeretetét, két perccel később már nem...
Logika.

5. Jobb később mint soha... Előzzük meg a dolgokat..
Előzzük meg azokat a dolgokat, amik csak a másik fél fejében léteznek.
Hát jó...

6. Túlságosan féltékeny vagy... Nekem ez így nem megy.
Igen...ha pedig nem vagy az, a fejébe veszi, hogy nem is fontos a számodra.
Azt mondják van a féltékenységnek egy egészséges és kifejezetten normális formája is.
De ha engem kérdeztek, szerintem nincs normális és nem normális féltékenység.
Csak féltékenység van.

7. Túl sokat gondolok rád! És én nem akarok beléd szeretni.
Mondhatná mondjuk azt is : "Nem jössz be nekem úgyhogy nem szeretnék második randit".
De helyette (mert általában ez a szöveg első randi után szokott előfordulni) elhiteti, hogy beléd tudna szeretni egy találkozástól.
Ami hülyeség.
A szerelem első ránézésre filozófia, eredendően hibás.
Beleesel.
De nem szeretsz bele.
És nem a pislogástól sem lesz jobb a dolog :)

8. Egy kis szünetet kéne tartanunk. Tudod át kell gondolnom ezt-azt...
Ehhez nem fűznék bővebb kommentárt szerintem ezzel a típussal a legtöbben már találkoztunk, és így azt is tudjuk hogy mi is ennek a vége.

9. Szerelmes beléd a legjobb haverom/testvérem/macskám/űrlényem stb.
Rettentő érett viselkedés megkérni valakit hogy tartsa a hátát.
Tényleg.
Igazán kifejezi a kapcsolat szépségét és tiszteletre méltó.
De tényleg.

10. Nem akarom, hogy azt hidd kihasznállak.
Lol. Egyszerűen csak Lol.

És végül egy utolsó ráadás, csakhogy ki ne hagyjuk az egyik leggyakrabban használt szöveget.

11. Összejöttem a volt barátnőmmel.
Nos igen.
Felébredtek  a régi ösztönök meg minden :D

Összegezve szerintem annyira romlott ez a társadalom, hogy már nem igazán ismerjük az őszinteség, becsület, és tisztesség formáit, csak használjuk mint egy szót.

Tudjátok mint amikor azt kérdezzük : "Hogy vagy?" de valójában csak arra a kérdésre várunk hogy : "és te?".
Önző egy társadalom vagyunk.
Ezt be kell látnia mindenkinek.
Sosem azt tesszük ami helyes.
Inkább azt ami nekünk kényelmes.

Remélem ezzel már jobban megvagytok elégedve mint az előző írásommal :)
Kezdő vagyok, és egész sok időt töltöttem a helyesírási dolgokkal is, úgyhogy igyekeztem.
Love xx
 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése