Blogajánló: Because of you

By | 4:14:00 Leave a Comment
Blog címe: Because of you
Író: S. Melanie
Műfaj: Justin Bieber fanfiction
Elérhetősége a blognak: Link

Halihó!
Tudnotok kell, hogy ezt az ajánlót, ezelőtt egy perce befejeztem már, mire bezártam, mentés nélkül. Sírni tudnék, tényleg. Szóval előre sajnálom, ha nem lesz valami kerek, de esküszöm, lecsapnám magam.
Na akkor újra: Mostanában sok fanfictiont keresek a neten, hátha akad pár befejezett, jól megírt blog, amit elolvashatok. Ezzel eddig annyi a gond, hogy a legtöbb nem jó, ha mégis, akkor pedig a főszereplő híresség nem magát alakítja, hanem egy átlagos srácot a suliból, vagy maffia vezért és ilyesmi. Amitől feladom a keresést, mert ez engem nem igazán érdekel és köt le. Tök hülyeség. Ez nem fanfiction, csak azért mert a híresség képe és az ő neve szerepel benne. Ennyi erővel Justin Bieber képe mellé odaírhatná, hogy Josh Smith, vagy bármi kitalált nevet. Ezen fent szoktam akadni és inkább bezárok mindent.
De hála az égnek kb egy hónapja megnyitottam egy blogot, ahol Bieber volt a főszereplő és még saját magát is játszotta. Na innen már olvastam is mi történik a prológusban. Ott pedig csoda történt: nagyon tetszett az írónő stílusa, ezért már vártam is a folytatást.

A kinézete a blognak nagyon szép és különleges, így erre sem lehet panasza senkinek. Selena még mindig remekül mutat Bieber mellett, ez a fejlécen is látszik.


Because of you
Fejezetek száma: 4+prológus
Történet: elkezdett.

Részlet: „A szobájába belépve végre felmelegedtem, ezért lekaptam magamról a dzsekimet. Tekintetemet Justinra vezettem, aki éppen bezárta a hálószoba ajtaját, majd az ajkamba harapva figyeltem, ahogy felém közelít és megszabadul a pólójától. A hideg tenyeremet a kockás hasára tettem, mire kéjesen a fülembe sóhajtott. Végighúztam a kezemet a felsőtestén, majd a nadrágja szélébe kapaszkodva nyomtam egy csókot a szájára. Bieber nem bírta tovább, az ágyra lökött és egy heves mozdulattal tépte fel rajtam az ingem, amiről a gombok szanaszét repültek. Végül teljesen hozzám simult és vággyal teli hanggal suttogta az ajkamba:
- Akarlak.”

Be kell vallanom megkönnyebbültem, hogy az írónő ennyire kézben tart mindent és remekül ír, mert különlegessé teszi mind Faith mind Justin szemszögeit, amivel jól bánik. Soha nem unalmasak a részek. Bieber pedig kicsit sem sikerült lányosra, csak emberi karakterre. Imádom, így magában az egészet!

Röviden a történet: Egy reménytelen lány és egy kitartó világsztár története. Mindketten elveszve érzik magukat, miközben a helyüket keresik a világban. Faith csak egy kis szeretetre és figyelemre vágyik, míg Justinnak kell valaki, aki miatt kitarthat. Aztán szépen lassan rádöbbennek, hogy nekik egymásra van szükségük...


Mindenkinek ajánlom, aki kikapcsolódnak egy kellemes Justin Bieber fanfictionnal, nekem beválik, főleg ha nem keres senki maffiavezér Biebert! J

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése