Maybelline New York-One by One Volume' Express Mascara-Satin Black TEST/Vélemény

By | 12:21:00 Leave a Comment


Mikor először hallottam erről a szempillaspirálról, már akkor felkeltette az érdeklődésem. Már régóta ki szerettem volna próbálni, és most, hogy sikerült el kell mondjam, hogy valóban egy teljesen megfelelő szempillaspirálról van szó.

Először is, leírnám, hogy mit ígérnek és milyen árban a termékről.

Amit ez a szempillaspirál ígér:

-Tekintet megnyitása,

-egész nap tartó festék

-könnyen kezelhető kefe

És mindezt 2777 forintért, egy 10 ml-es kiszerelésben.

Mint azt említettem, egy számomra teljesen megfelelő, kissé átlagos szempillaspirálról van szó. Megmondom őszintén, én nem vagyok túlsagosan elájulva tőle. Mások halálra dícsérték, de nekem valahogy nem vált be annyira. Nem tudom, velem van-e a baj, vagy a spirállal, de ha ennyien szeretik, valami jó csak van benne.

A forma olyan, mint a már megszokott Maybelline spirláloknak.



A felső pillákon valóban egyszerű a használata,viszont ez az alsó szempillaknál sajnos nem mondható el. Egyrészt túl sok festéket visz fel, ami megoldható lehúzással, másrészt viszont túl nagy a keféje, így a szempillák alá rengeteg festék kerül.



A kefe egyébként rendkívül rugalmas, és apró sörtékből áll.

A festék nagyon jól pigmentált, de nem mondanám egész nap tartónak. Egy kissé lepereg a nap végére..
A csomagolás szerintem teljesen megfelelő, én igényesnek találom. A méret teljesen táskakompatibilis, csak bele kell dobnunk a táskánkba, és napközben tudunk még igazítani a sminkünkön.


Én személy szerint jobbra szamítottam,de meg vagyok elégedve ezzel a szempillaspirállal.Bár szerintem enyhén túlárazták. 2777, majdnem háromezer forint egyáltalán nem árarányos, főleg nem úgy, hogy nem teljesen azt kapjuk, amit ígér.

Nem feltétlenül ajánlom ezt a spirált, hiszen  vannak ennél olcsóbban, sokkal, de sokkal jobbak (mint pl. az Essence Lash Princess szempillaspirál, amely mindössze 1250 Ft..).



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése