Sherry Gammon: Szerethetetlen

By | 2:48:00 Leave a Comment
Sherry Gammon
Szerethetetlen
 (Port Fare 1.)


Fülszöveg:
A tizenhét éves Maggie Brown kiugró arccsontjával és karikás szemével a kábítószeres modellek mintapéldánya lehetne. Maggie problémáját azonban nem a drogok, hanem az anyja jelenti. A lány ráadásul egyre jobban belegabalyodik Seth Prescottba, az új srácba a suliban, és attól fél, hogy a fiú is cserben fogja hagyni, mint mindenki más. Seth Prescott a rendőrség beépített embereként került a Port Fare High iskolába, de munkája dacára beleszeret Maggie-be. Miközben Seth azon fáradozik, hogy a New York állambeli Port Fare-t megszálló szadista drogdílereket kifüstölje a kisvárosból, a hajsza halálosra fordul, és Maggie élete is veszélybe kerül. Seth és Maggie önmagukat is megismerik humorral tarkított, összetört szívekkel övezett, romantikus útjukon, és eközben a világuk mindörökre megváltozik.


Nagyon sokára szántam rá magam a könyv elolvasására, mert féltem, hogy a megnyerő borító és fülszöveg alapján jónak ígérkező történet rossz lesz. Hála az égnek, tévedtem.
Különleges témával foglalkozik ez a trilógia, hisz itt Maggie alkoholista édesanyjáról olvashatunk, hogy miként teszi tönkre a saját, mind a lánya életét az ivással. A lány küzd érte, de mindhiába, így sem kap soha egy csepp szeretetet, miközben rájön milyennek is kellene lennie, ugyanis Seth beleszeret. Annyira aranyos párost kaptam, végig izgultam, hogy mi lesz a sorsuk, Maggie közel engedi e magához a fiút, s mi lesz a rá vadászó gyilkossal.
Seth és Booker legjobb barátok, ők nyomoznak a drogdílerek után, próbálják megvédeni főszereplőnőnket, amik egyre szívszaggatóbb, elkeserítőbb helyzetekhez vezetnek, mégis, lebilincselő történetet adnak át az olvasónak.
Nagyon megszerettem ezt a könyvet, ahogy sokan mások is. A főszereplők esendőek voltak, mégis szerethetőek, humorosak, és egyszerűen emberiek. Ebben a könyvben minden benne van, ami nekem kellett: szerelem, gyilkosság, nyomozás és egy kis félelem.

Remélem, egyszer mindenkihez eljut ez a történet, mert megérdemli, hogy rengetegen olvassák!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése