Reakció a régi blogomra - avagy, égessük magunkat a neten

By | 8:31:00 Leave a Comment
Sziasztok!
A mai napon, mint a címből is láthatjátok a régi blogomra fogok reagálni, mert mért ne? Gondolom nektek is van olyan irományotok, amikkel nem nagyon büszkélkedtek letagadtok, de én most utána kerestem az én régi alkotásaimra, így nem is húzom tovább a szót, nézzük.

A bejegyzésben nem akartam senkit megbántani! Ha mégis sikerült, elnézését kérem!

Az első ilyen blogomat a webnode felületén hoztam létre. (Bár ne tettem volna)

Ez a blog a "patti studio" nevet kapta, alcíme pedig "szárnyalni jó" elnevezést viseli. Na, tudni kell, hogy nekem itt volt a nagy youtube korszakom, amikor rengeteg videót néztem ezen a megosztón, és az egyik kedvenc videósom Szefi volt. Hát őt lecopyzva kapta ezt a nevet a blogom. 
A kinézet egy alap sablon volt, amit hosszas megtervezés után sikerült összehoznom. Valójában meg ez volt az egyetlen elfogadhatónak mondható háttér.

A kezdőlapon rögtön egy szabálylistát figyelhetünk meg. Én komolyan azt hittem, hogy veszekedni fognak a vendégkönyvben? Komolyan?! Ennyire csak nem lehettem béna. A szavazással kapcsolatban gondolom nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom az összeset magamnak nyomtam.

A rólunk oldalon ugyanúgy a szabályok voltak bemásolva. Azt az utolsó mondatot meg sem említem, hogy " Ez Violettáról szól és rólam". Igen, ekkor még nagyon rajongtam ezért a sorozatért. Szerencsére most már felnyílt a szemem.

Az újdonságok oldalt kicsit elemezzük ki.
"Képek és információk Frederico-ról."
Ezt hallva (olvasva) emberek milliói rohannak az utcára ujjongva. Ja mégsem.

"Húrrá!
Információk a Violetta oldalon mindenkiről!Ismétlem mindenkiről.Hajrá olvasd szavazz írj olvas meg minden hajrá!"

Afelől tekintsünk el, hogy nem használtam vesszőt, illetve, hogy helyesen írni sem tudtam. De ezt a reklámszöveget a legjobb reklámozók is megirigyelnék, az tuti.


"Csábításból jeles új történet:
Egy új történet az én húsvéti ajándékom.De fofytatom.Csak még kell egy kis idő."

Igen, még itt se tudtam helyesen írni. A mentegetőzés a végén, mindent megért. (Erről a történetről később lesz szó)

A fényképgaléria az egyik kedvenc részem. Violetta itt is feltűnik, de a csábításból jeles képtörténet mindent visz. Na, nézzük is!
Ez a bemutatkozás igen hosszas volt, köszönöm.
 Amúgy nem is értem, honnan van ez a név.

Ki mutatkozik be így? Úgy őszintén?

Igen, nem tudtam volna kinyomni a fordítót,
 hogy ne összevissza írjon minden.
Szegény Iris nevét nem sikerült leírni.
Az igen. 1-es ad? Attól félni kell!


Ez aztán oltás volt a javából.

Nem is tudom, honnan vettem ezt a beszólást.

A fenyegetés. Amúgy, miért csak egy órám volt?

Amúgy, ahogy eddig levettem ez egy új csaj a gimiben.
És még nem beszélt Melodyval.
Akkor, honnan tudja a nevét? Én vagyok a hülye, hogy keresem a logikát.

Szegény Vilu most érkezett, de máris ugráltatják.

Igen, mert az egész suliban csak Castiel, Iris, Melody és a karakter van.
Jogos.

Azért ekkora vonzerővel rendelkezni, hogy már a második nap elhívják
randizni. Gratulálok. 

Feltettek egy tisztességes kérdést, erre ő: "Ja".

És a karakter máris szerelmes. Köszönöm! *fejét az asztalba veri*

Legalább a csaj haját átszínezhettem volna.


 A Violetta menüpontba csak kimásoltam pár infót egy oldalról. Ezt inkább nem is taglalom.

 Ebbe a bejegyzésbe ennyi fért bele, de ha érdekel titeket a folytatása, mivel nem ennyi volt ám a blog, illetve van még pár ilyen irományom, akkor jelezzétek kommentbe. :)
Remélem elnyerte tetszéseteket ez a bejegyzés is. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése