Karácsonyi filmek

By | 4:28:00 Leave a Comment
Halihó!
Be kell vallanom a családommal minden évben sok ünnepi filmet nézünk, így eszembe jutott, vajon ti is? Nálatok is vannak kedvencek, amit évente elővesztek, vagy csak az megy, amit a tvben láttok?



Én összeszedtem pár filmet és mesét, amit nem tudok kihagyni az ünnepek alatt. Íme:

1.       Télapu
2.       A Grincs
3.       Szörnyecskék
4.       Jégkorszak
5.       Shrek
6.       Barbie és a diótörő
7.       A Szépség és a Szörnyeteg – Varázslatos karácsony
8.       Barbie mesés karácsonya
9.       Nicsak, ki beszél!
10.   Reszkessetek betörők


Tudom, tudom, leszerettem volna írni, miről szólnak a filmek, aztán rájöttem: nincs olyan ember, aki ne hallott volna ezekről. Még ha nem is látta, azért van fogalma róla. De ha tévedtem, sajnálom. Ez a cikk tényleg nem azért készült, hogy bemutassam őket, inkább, hogy megtudakoljam, nálatok mi a kötelező műsor!


A listában tényleg azok vannak, amiket nem tudok elengedni karácsonykor. De mindig szívesen nézek új filmeket, így nagyon várom az ajánlásokat, hátha valamit kihagytam, s még nem láttam!

Kellemes és békés boldog karácsonyt kívánunk mindenkinek!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése