Könyvlista karácsonyra, avagy mi vár a fa alatt

By | 2:05:00 Leave a Comment
Sziasztok!
Nem tudom, ki miként éli meg ezt az időszakot, szívesen olvasnám a hozzászólásotokat, ugyanis én nagyon szeretem a karácsonyt. Tényleg, s alig várom, hogy otthon lehessek a szeretteimmel, feldíszíthessük a fánkat – ami lila, ezüst- és aranyszínű lesz. A kishúgom találta ki, reméljük jól fog kinézni! Anya süteményeit is szívesen enném már, na meg a finom ünnepi kajákat. Szóval nagyon, nagyon várom a hétvégét! Addig is itt a könyveim címe, amiket kértem a fa alá.

Tudnotok kell, hogy gyakran veszek, vagy kérek olyan könyveket, amiket már olvastam egyszer. Ezért pedig ne nézzetek bolondnak, ez azért van, mert annyira tetszettek, hogy újra el szeretném olvasni őket. Ahányszor csak kedvem támad hozzájuk. Persze vannak, akik kinevetnek ezért, még a mamám is! Szóval nyugi, elnézem mindenkinek!

Ui.: 21éves vagyok, ezzel pedig bebizonyítom, hogy nem mindent lehet kinőni: a vörös pöttyös könyvek, valamint minden misztikus dolog jöhet, ami jól van megírva.


*      Kerstin Gier: Rubinvörös
*      Kerstin Gier: Zafírkék
*      Kerstin Gier: Smaragdzöld

Az Időtlen szerelem trilógiát már olvastam, az egyik kedvenc sorozatom, de sajnos könyvtárból sikerült csak kivennem, most viszont megkértem anyukámékat, hogy vegyék meg nekem a sorozatot, mert imádom.


*      Susan Ee: Angelfall – Angyalok bukása
*      Susan Ee: World After – Túlélők világa
*      Susan Ee: End of Days – A vég napjai

Anyu felajánlotta, hogy választhatok még pár könyvet, mert van kedvezménye az egyik könyvesboltba, így került fel ez a sorozat a listámra. Bár még nem olvastam, mindenki dicséri, s már régóta nézegettem a boltokban is, ezért hát nem dönthettem másként: megvetettem. Köszönöm anyu!


*      Jamie McGuire: Gyönyörű megváltás
*      Jamie McGuire: Gyönyörű áldozat
      Jamie McGuire: Gyönyörű lángolás

Az írónő eddigi összes könyvét olvastam már, kivéve ezeket. Bár tavaly megvetettem a sorozat első részét (Gyönyörű tévedés), még nem olvastam. Vártam, hogy kijöjjön a többi, most pedig itt vannak, s jövő héten már olvashatom őket!


*      Carina Bartsch: Cseresznyepiros nyár
*      Carina Bartsch: Türkizzöld tél

Jó, bevallom, itt kicsikét csalok, ugyanis ezeket már megkaptam, a névnapomra (december 2. – Vivien), szóval nem pont a fa alatt várnak majd, de ha valaki még csak most gyűjti az ötleteket a vásárláshoz, akkor érdemes utánanéznie! Olvastam már őket és be kell vallanom: magával ragadott, így újra és újra, na meg újra szeretném a kezembe fogni a köteteket!


*      J. L. Armentrout: Oblivion – Feledés
*      J. L. Armentrout: Obsession ​– Függőség

Az összes rész a polcomon pihen, így ezeket sem hagyhattam ki. Tudom, persze, hogy nem igazán a sorozat részei, de mégis: alig várom őket. Amit az írónő kiad a kezei közül, az csak csodás lehet! Ha még nincs kedvenc földönkívülid, addig nem igazán olvastál még semmit életedben!


*      Wendy Higgins: Angyali kísértés
*      Chanda Hahn: Tündérkönyv
      Melissa Landers: Összefonódva

Mint látjátok a végére hagytam ezeket a könyveket, ugyanis mind a három folytatás. Már birtoklom az előző részeket, így mindegyikre nagyon kíváncsi vagyok. Remélem, nem okoznak csalódást!


Nem tudom, hogy érdekel e titeket, mindenesetre leírom, hogy mi miket vettünk másoknak, hiszen ezek is jó ötleteknek bizonyulhatnak, ha vásárolni szeretnétek magatoknak, vagy ajándékba vinnétek valakinek.




*      Miranda Kenneally: Kivédhetetlen ​szerelem
*      Anne Eliot: Toplistás ​szerelem
*      Jennifer Salvato Doktorski: Lángra ​lobbant nyár

Ez a lista a húgomé, aki 16 éves. Nem szeret olvasni, de ami a fogára való azt két nap alatt kiolvassa, ha hagyjuk csendben feküdni az ágyában. Szóval, ha ismersz olyan kamaszt, aki nem híve a könyveknek, nem gond. Ezek tetszeni fognak neki is!

*      J. K. Rowling: Harry Potter 1-7.
*      J. K. Rowling: Bogar ​bárd meséi
*      Tudor Hushpush: A kviddics évszázadai
*      Göthe Salmander: Legendás állatok és megfigyelésük
*      J. K. Rowling · John Tiffany · Jack Thorne: Harry ​Potter és az elátkozott gyermek

Oké, azt hiszem, ezt a listát elnézve a húgom nyert. 12 éves, imádja a Harry Pottert, olvasta is őket, így anya meglepte az összes résszel, valamint megvettünk mindent, ami a témával kapcsolatos. Már alig várja, hogy kibonthassa a csomagolásokból őket. De az eredeti 7 könyvről nem tud, szóval a szüleimet agyon fogja szeretgetni. Azt hiszem fanatikus. J


*      Leiner Laura: Késtél

A párom húga imádja a LOL könyveket, valamint a Szent Johanna Gimit, így rávágta, hogy neki ez kell. Hát, én nem tiltakoztam. Mert én is szeretném! Nagyon. Persze olvastam már őket, de szeretném, ha a polcomon is ott lennének. Na majd jövőre…


Sajnálom, hogy ilyen hosszú lett. Nem terveztem, s nem is láttam előre, hogy ennyi címet fogok hozni, de összeszedve, s elnézve ezt a listát, nem merem kiszámolni mennyit is hagytunk ott a könyvesboltokban. Mindenesetre megéri. Inkább erre költsünk, s ilyeneket kérjünk a Jézuskától, mint pár felesleges vackot, amiket többet nem is látunk.


Szóval száz szónak is egy a vége: alig várjuk, hogy olvashassunk! Reméljük segíthettünk a vásárlásban, de ha nem is ott, akkor a kölcsönzésben, a könyvtárban. Ha neked is van listád, örülnénk, ha megosztanád velünk, hiszen mi is szívesen kutakodunk újdonságok után. J

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése