INTERJÚ: Cody Linley hatalmasat csobban a Cápavihar 4-be

By | 16:22:00 Leave a Comment
Cody Linley talán a Disney csatorna nagysikerű „Hannah Montana” sorozatában nyújtott szerepéért a legismertebb, mint Jake Ryan (Miley barátja), de a színész betáncolta magát az utolsó négybe az ABC „Dancing With The Stars”-jában táncpartnerével, Julianne Hough-val, ezután később megjelent a „The Ellen DeGeneres Show”-ban és a „Jimmy Kimmel Live”-ban is. Cody vendégszerepet játszott az ABC „Melissa & Joey”-jában, a Disney csatorna „That’s So Raven”-jében, valamint a CBS „Walker, a texasi kopó”-jában is.

Már nagyon fiatalon, nyolc évesen megkapta első főbb szerepét egy játékfilmben; a nagykorúvá válás drámájában, a „Kutyám, Skip”-ben , amiben együtt szerepelt Diane Lane-nel és Kevin Baconnel. Ezután különböző fő- és mellékszerepeket kapott, melyeknél megmutatkozhatott megnyerő bája, ami hamar az ő védjegyévé vált.

Számos filmjei közé tartozik a „Tucatjával olcsóbb”, a „Beépített szépség”, az „Ahol a szív lakik” és a „Bagolyvédők”, amiben Logan Lermannal és Brie Larsonnal játszott.

Cody legutóbbi projektje a „The Playroom”, aminek a bemutatója a Tribeca filmfesztiválon volt; és a „My Dog the Champion”, amiben Lance Henriksennel az oldalán Elit, a szívmelengető kutyakiképzőt alakította. 2015-ben Cody főszerepet kapott a Sean McNamara által rendezett „Hoovey”-ban. Ez a nagy erejű film igaz történeten alapult, és a készítők gondoskodtak arról, hogy a nézőt elvigyék benne egy szórakoztató, ugyanakkor inspiráló utazásra.

 Ha hiányzik nektek Cody színészi játéka, nem kell már sokáig várnotok; ezen a nyáron ugyanis a fiatal színész hatalmasat csobban egy főszereppel a Syfy népszerű „Cápavihar (Sharknado)” filmsorozatának utolsó részében, a „Sharknado: The 4th Awakens”-ben, aminek bemutatója július 31-én várható. Készen álltok? Mi igen.


Interjúnkban Cody mesélt a következő projektjéről, a Hannah Montanában lévő szerepéről, a színészetről és másról. Olvassátok el a kérdéseinkre adott válaszait!

Szia, Cody! Hogy érzed magad mostanában? 
Cody: Jól vagyok, és értékelek minden rajongót, akik támogatnak engem.

Hallottuk, hogy épp most fejeződött be a Sharknado 4 forgatása, amiben Matt szerepét játszod. Tudnál mesélni nekünk a karakteredről?
Cody: Matt Shepardot alakítom a „Sharknado: The 4th Awakens”-ben. Matt, a karakterem Fin Shepard fia, akit Ian Ziering alakít. Matt tulajdonképpen egy légierő pilóta, aki egy tengerentúli háborúból tér haza, hogy segítsen megvédeni a családját a veszélyek ellen.

Mire számíthatnak a rajongók a filmben?
Cody: Rengeteg akcióra, komédiára és romantikára.

Milyen volt valójában a forgatás?
Cody: Intenzív volt, fantáziadús és olyan szórakoztató. Izgatott vagyok, hogy az emberek láthatnak majd olyan új szerepekben is, amik még mindig valami ismerőset nyújtanak azokhoz a szerepekhez hasonlóan, amiket fiatal felnőttkorom alatt kaptam.


Jake Ryant is alakítottad, Miley nagy szerelmét a Hannah Montanában, és immáron már tizedik évfordulója van a sorozatnak. Hogyan érzel ezzel kapcsolatban?
Cody: Nagyon durva, hogy már tíz év elmúlt azóta, hogy a sorozat elkezdődött. Az, hogy a „Hannah Montana” része lehettem, kifizetődő volt számomra, és Miley kedvesét játszani szuper klassz volt!

Mi volt a legjobb dolog számodra abban, hogy szerepelhettél a sorozatban? 
Cody: A stábbal való barátságom. Együtt nőttünk fel, és egy csomót nevettünk a forgatásokon. A show rajongóit inspirálni és az ő szeretetüket visszaadni is elképesztő volt!

Mi a véleményed Jiley-ról tíz hosszú év után?
Cody: Hahaha, szerintem ők egy nagyon aranyos pár voltak, de ha két ember a szórakoztató iparban együtt jár, az keménydió tud lenni.

Láthattuk, hogy sokat fejlődtél azóta a színészetben. Mit gondolsz, hogyan fejlődtél a legtöbbet?
Cody: Minél több élettapasztalatod van, annál inkább le kell vonnod a dolgokat a munkádhoz. 2014-ben egy kis szünet után újra elköteleztem magamat a színészi karrieremnek. Azóta továbbra is érek még, és hiszek abban, hogy ez belefordítódik a munkámba mind a képernyőn, mind pedig a képernyőn kívül.

Befolyásolta a karrieredet a bátyád, Chad halála?
Cody: Igen. Összpontosítóbbá váltam, és hálásabbá a saját életemben.

Öt évesen kaptad meg az első szerepedet a „Cadillac Jack legendájá”-ban. Hogyan emlékszel vissza az első forgatási napodra?
Cody: Nagyon élveztem, hogy azon a filmen dolgozhattam, hiszen a testvéremmeI lehettem. Clint Black country énekes Halloweenkor cukorkát hozott nekem, és megtanulhattam vele, hogy hogyan ugorjak sziklákat. A filmbeli édesanyám, Lisa Hartman-Black nagyon kedves volt, és ez egy jó első tapasztalat volt.

Eztán az első film, amiben főszerepet játszottál, a Bagolyvédők volt, amiben számos másik kiváló színésszel szerepeltél együtt. Milyen volt Logan Lermannal és Brie Larsonnal játszani
Cody: Logan és én egy csomót hülyéskedtünk és játszottunk. Brie és én sokszor gitároztunk, játszottunk videojátékokkal és együtt vacsoráztunk az anyukáinkkal. A Katrina hurrikánon is együtt mentünk keresztül, ami egy elég érdekes élmény volt!

Tudjuk, hogy szeretsz jógázni, utazni, sportolni és gitározni. Ezeken kívül mi az, amit a legszívesebben csinálsz a szabadidődben?
Cody: Szeretek ping pongozni, Mario Kart-ozni, énekelni, rappelni és súlyt emelni.

Nekünk úgy tűnik, egy igazán nyugodt ember vagy. Van egy mottód, ami alapján éled az életed, vagy ez csak a jóga hatása?
Cody: Úgy érzem, az életem ajándékok sorozata volt eddig, egyik a másik után, és én nagyon hálás vagyok, hogy ennyi szeretetet kapok és oszthatok meg másokkal. Békében érzem magam azáltal, hogy tudom, saját magam alakítom ki a valóságomat, és remélem, hogy eközben a rajongóimat is arra inspirálom, hogy ugyanezt tegyék.

Egy tehetséges és helyes fiatalember vagy. Határozottan állíthatjuk, hogy sikeres vagy a munkádban, de mi a helyzet a szerelemmel?
Cody: Köszönöm! A legteljesebben szeretem azokat, akikkel együtt szeretnék lenni. Ez természetesen az embereknek csak egy kisebb csoportja, de én így szeretem.”

Van valami üzeneted az olvasóink számára?

Cody: Bármi lehetséges, ha elhiszitek, hogy az. Egyszerre csak egy lépést tegyetek ahhoz, hogy elérhessétek az álmaitokat. Béke és szeretet mindenkinek,és remélem, hogy hamarosan találkozunk!

Cody Linley egyértelműen tökéletesíti a színészi képességeit, és ez minden bizonnyal ki is fog fizetődni számára. Azt mondta, az élete eddig ajándékok sorozata volt, és mi biztosak vagyunk benne, hogy a jövő még rengeteg szuper dolgot tartogat neki. A kiemelkedő tehetsége és fantasztikus személyisége még hosszú útra fogja őt vinni a filmiparban. 


Köszönjük a bámulatos Cody Linley-nek, hogy szakított ránk időt! Alig várjuk, hogy többet hallhassunk róla. 

Inspirált téged valaha Cody? Te is ugyanannyira várod a Cápavihar 4-et, mint mi? Tudasd velünk Twitteren a @StarlitMagazin-on, vagy hagyj egy kommentet alul!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése