Blogajánló: Az utolsó meccs

By | 5:57:00 Leave a Comment
Blog címe: Az utolsó meccs
Kategória: Humoros, romantikus, focis történet
Elérhetősége a blognak: Link

Kedves olvasók!
Mielőtt belekezdenétek az ajánlóba, tudnotok kell, hogy nem szeretem a focit, ha kell, akkor oda-oda pillantgatok a könyvemből, míg a barátom nézi, de ennyi. Nyomon követtem a magyar eredményeket, viszont ennél többet nem is tudok róla mondani. Sajnos én nem vagyok oda semmilyen focistától, neveket sem igazán tudok, szóval nem igazán örültem, mikor megkért a kedves írónő, hogy írjak a blogjáról ajánlót. Mégis megtettem, hiszen megígértem, s nagyon jól tettem, hiszen elképesztően tetszettek az eddigi fejezetek, meglepően gyorsan olvastam és érdekelt mi lesz a folytatásban, valamint már várom is az újabb részeket. Szóval ha engem megfogott, akkor mindenkinek ott a helye, ha szereti a footballt!


A blog kinézete ízig-vérig magyar, ez pedig nagyon tetszik. Nem csak azért, mert a hazánkról szól, a mi focistáinkról, hanem mert remekül mutat, ez pedig felidézi bennem, milyen jó, hogy magyarok vagyunk. Mert lehet, nem minden működik jól itthon, de ide tartozunk. Egyszóval nézzétek meg, tényleg remek munka!

Az utolsó meccs
Fejezetek száma: 3+Prológus
Történet: elkezdett.

Részlet:Pánics odakiáltott, hogy csörög a telefonom, Király és Dzsudzsi pedig éppen akkor lépett ki az öltözőből, Dzsudzsákkal találkozott a tekintetünk miközben felegyenesedtem, majd villámcsapásként talált el Nagy Ádám labdája a... a fenekemen. Elvesztettem az egyensúlyom és szó szerint pofára estem.
- Azt a kurva... - káromkodott egyet valahol Stieber, Kádár ordibálva azt kérdezte, hogy ugye felvette valaki, pár fiú akiknek nem tudtam tisztán kivenni a hangját olyanokat üvöltözött, hogy most bezzeg jól célzol Nagyi, Király próbálkozott pár "kussoljatok" kiáltással, de a nevetés nem hagyott alább. Nagy Ádám holtsápadt arccal kért bocsánatot, közben páran vállon veregették.”

Röviden a történet: Hollósi Dóra, a Magyar Labdarúgó-Válogatott új masszőreként kíséri el a nemzet hőseit a 2016-os Európa Bajnokságra, majd a munkakapcsolatból erős barátságok kezdenek kialakulni pár kivétellel. A csapatkapitány ugyanis a kezdetektől az őrületbe kergeti a lányt, aki ugyan már foglalt, mégis egyre jobban vágyik a világ legegoistább focistájának társaságára. Ott van még Szalai, aki hamar a legjobb barátja lesz és akinek titkos románcát segít majd elrejteni a média elől, Gera, aki minden áron focistát akar faragni a lányból, Király és a tanácsai valamint Böde, aki úgy tűnik ki nem állhatja Dórát. Mit fog kezdeni a lány, amikor Dzsudzsák meztelenre vetkőzik előtte, Nagy Ádám véletlenül eltalálja a fenekét edzés közben egy labdával, a szövetségi kapitány pedig megdicséri a véletlen védését? És mi történik, amikor a csapatkapitány előtt kezd el flörtölni Ronaldoval a meccs előtt, ezzel teljesen felhergelve az amúgy mindig kötekedő és magabiztos fiút? Ha velem maradsz, kiderül.

Kedvenc részletem: „- Khm - köszörültem meg a torkom hangosan, mire a drága kapitány felemelte a fejét. - Nincs máshol hely, szóval leülhetek melléd?- kérdeztem gyorsan. Dzsudzsák először rám nézett, majd a táskájára és odavetette nekem, hogy nem.
Úgy álltam ott, mint aki kővé fagyott, szentül hittem abban, hogy rosszul hallottam.
- Tessék?- kérdeztem döbbenten. Dzsudzsák újra felnézett és elmosolyodott.
- Az ülés foglalt. - közölte majd megint simogatni kezdte azt a vacak telefonját.
- Na ne szórakozz velem!- sziszegtem. - Mégis kinek foglalod? Már mindenki leült! - mutattam körbe. A sofőr éppen az ajtót záró gomb felé nyúlt, hogy előkészítse az indulást.
- Nem is tudom... – töprengett. - Talán annak a lánynak, aki ma velem tölti az éjszakát... Igen, ide ő fog ülni.”


Még egy kicsit beszélnék a blogról, de ha senkit nem érdekel, mennyire tetszett, akkor csak nyissa meg a linket, felül és kész, de azért én mégis leírom, amit gondolok. Szóval… Számomra elképesztő újdonságként hatott, hogy megtetszett a történet, hiszen nem ismerem az adott karaktereket, de nem is baj. A lényeg, hogy a sztori legyen jó és ötletes. Ez pedig az volt! Ezért ajánlom minden kedves magyar embernek olvasásra! Ha szeretitek a magyar válogatottat, vagy a focit, vagy csak olvasnál valami nem megszokottat, akkor hajrá! Itt az ideje, hogy ellátogass a blogra!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése