Blogajánló: Dzsudzsi

By | 3:23:00 2 comments
Blog címe: Dzsudzsi
Író: - Bri
Kategória: Humoros, romantikus, focis történet
Elérhetősége a blognak: Link


Sziasztok!
Mielőtt folytatnátok az ajánlóval, le kell szögeznem, hogy nem, még mindig nem szeretem a focit. De nagyon jó benyomást tesznek rám ezek a blogok. A végén még kiderül, hogy nem is vagyok reménytelen eset a témával kapcsolatban! Ha más is érez késztetést, hogy megkedvelje a focit, akkor ideje megnyitnia a fenti linket és elkezdenie olvasni! Én is ezt tettem, s lám… Már tudom ki az a Dzsudzsák Balázs. Durva?! Nekem eléggé…

Valaki szerint Balázs helyes? Elég sokan vélekedtek így, nemde? Ha a válaszotok igen, akkor tényleg ideje bekukkantani ide, ugyanis az első pillanatban már ott is virít Dzsudzsi képe, a válogatottal együtt, mindez diszkréten, de hatásosan. Nagyon tetszik a színválasztás is, valamint, hogy mindent megtalálok a blogon. Ha eddig elolvastad, akkor folytasd, mert az ajánló végén tuti az oldalon fogsz kikötni!

Dzsudzsi
Fejezetek száma: 9+Prológus
Történet: elkezdett.
Részlet: „- Én csinálom a reggelit, ha a farkad nem akar a közelembe jönni az éjjel - feleli. Biccentek majd lehunyom a szemem.
- Jó éjt, Balázs.
- Jó éjt, Brigi.”



Röviden a történet: Dzsudzsák Balázs, jelenleg a török Bursaspor-nál focizik, ám hazatér a válogatotthoz, szeretett hazájába, hogy az EB-n is megmutassa mit tud. Eredetileg csak addig maradna míg le nem zárul ez a szezon, majd visszamegy a csapatához. Ám lehet, hogy valami itt fogja tartani még egy ideig. A múlt visszatér, a barátok újra együtt játszanak, és Balázs ráébred: neki ez az igazi otthon. A szurkolók fantasztikusak és a csapat egyre jobb és jobb.

Imádtam minden egyes sorát. Komolyan mondom Balázs aranyos, kedves és mégis pimasz, igazán remek főszereplő, engem magával ragadott olvasás közben. Higgyetek nekem, titeket is megfog a történet, s nem ereszt el, csak kezdjétek el olvasni!

Kedvenc részletem: „- Remélem valami jó nyálas filmet vetítenek. Látni akarlak sírni - suttogom a fülébe ő pedig oldalra pillant így már majdnem összeérnek az arcaink.
- Én meg látni akarlak meztelenül - mondja és elvigyorodik. - Melyikünknek teljesül hamarabb a kívánsága?
Zsófi vigyorogva figyel minket, miközben Ádi is megérkezik közénk. Elhajolok Balázstól és összeszorítom a számat. A francba, tudja mivel vágjon vissza. Sőt, még a hideg is kirázott a suttogásától. De megrázom magam és visszaszólok.
- Hamarabb fogsz te sírni, mint ahogy én kilépek a bugyimból.”


A blogot ajánlom a foci rajongóknak, valamint mindenki másnak is. Hiszen látjátok, én is várom a folytatást, pedig nem is vagyok a sportág híve!

2 megjegyzés: Leave Your Comments

  1. Köszönöm és örülök, hogy tetszik a blog! Közzétettem az oldalalom:
    http://dzsudzsiesbrigi.blogspot.hu/2016/08/szavazz-blogajanlo-es-miegymas.html
    -Bri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, én örülök, hogy olvashatom a blogod! :)

      Törlés