Blogajánló: (Gond)terhes

By | 3:15:00 2 comments
Blog címe: (Gond)terhes
Műfaj: Humoros, nyári szerelmi történet
Elérhetősége a blognak: Link

Halihó!
Mostanában egyre több blogot olvasok, talán annak köszönhetően, hogy én is újra visszatértem az íráshoz. Mindenesetre mindegy is miért, örömmel kutatom fel a jobbnál jobb sztorikat és a művek tehetséges íróit. Ma is egy ilyen gyöngyszemmel jöttem, a (Gond)terhes című oldallal. Már a címe felkeltette az érdeklődésed? Nekem is! Innen pedig egyenes út vezetett az olvasáshoz!

A blog kinézete egyszerű, mégis illik a sztorihoz, semmi cicoma, hanem a való igazság. Igényesen megszerkesztett, remek színekkel megáldott blog. Szóval erre sem panaszkodhat senki sem! Ha mégis, akkor keressetek meg engem, hiszen én ajánlottam.

Az oldalon egy történet található, már régen elkezdte az írónő, párszor fel is adta, kisebb kihagyásokat eredményezve, mégsem szűnt meg, újult erővel leselkedett neki ismét a sztori befejezéséhez, ezért megérdemli a biztatást, valamint az új olvasókat! Na jó, nem csak azért ám mert kitartó, hanem mert zseniálisan ír Netty, így csak megérdemli a figyelmet a blogja?! Jó, befogtam, jöjjenek a tények.

(Gond)terhes
Fejezetek száma: 17
Történet: elkezdett.

Részlet: „ – Na, tudjátok ti, hogy hogyan kell enni. Kumberyunki légy szíves, add oda a sót – nyújtja a kezét.
Az ázsiai fiú odaadja a sót, és halkan a testvére fülébe súgja:
– Vajon tudja, hogy én a másik vagyok?
– Én arra lennék kíváncsi, hogy ki az a Kumberyunki – nevet Kuki.
– Még mindig jobb, mint a Mumberyunki – forgatja a szemeit Muki.”

Röviden a történet: Lexie Wilcat és húga, Violet, a nagyszüleiknél élnek, mióta az anyjuk otthagyta őket. Lexie éli a normálisnak nevezett életét úgy, ahogy eddig. Violet viszont lázadóként viselkedik, cigarettázik, év közben pedig lóg az iskolából. A nagyszülők nyári iskolába akarják iratni Violetet, ami Oklahomában van, távol Dallastól. A tinédzser lány ezt egyáltalán nem akarja, ezért kieszel egy hatalmas hazugságot; legyen a nővére álterhes addig, amíg ő maga meg nem változik, és a nagyszülei elfelejtik az egész nyári iskolás dolgot. Lexie-nek ez cseppet sem tetszik, viszont azt sem akarja, hogy a húgát egy neveldébe küldjék. Akarva-akaratlanul belemegy a dologba, bele se gondolva a következményekbe. Ha pedig ez nem lenne elég, Matt Blackwell lesz a "gyerek" apja, aki nemcsak belemegy, de élvezi is a dolgot. A gondterhes lánynak sok kihívással kell szembenéznie, ráadásul teljesen egyedül.

Komolyan csak egy sort még mielőtt tovább olvassátok az idézeteket! Szóval, ki nem lenne oda egy állterhes anyukának a csoda apukájáért, aki Zac Efronként néz ki? Én biztosan ledobnám a bugyim, ha ennyire édesen viselkedne velem, mint a történetben Matty! Mert Matt minden csak nem rossz ember, törődik Lexie-vel, randizik vele, ajándékot ad neki, minden nap találkozni akar vele, olyan aranyos! Komolyan, ha egy megnyerő pasira vágytok, ideje elkezdeni olvasni! Még ha Lexie nem is adja be a derekát egykönnyen!

Kedvenc részletem: „– Akartam már kérdezni Matt… legalább az ágyban jó volt az unokám? – Nagyapa kortyol egyet az italából.
 – Ó, igen. Nagyszerű – vigyorog perverzen Matt, majd mint egy lift, emelgetni kezdi a szemöldökét. – Bár, hozzátenném, néha kicsi túl… vad.
     Meg mernék esküdni, hogy a szemem rángatózik, ugyanis Matt az arcomra nézve röhögni kezd. Még a számat is eltátom, hogy ilyet mer mondani a nagyszüleim előtt. Nem tudom eldönteni, hogy felpofozzam, felkössem egy faágra, vagy odadobjam a nem létező kutyám elé, aki addig cibálná, míg le nem esnek a golyói.”

Kérlek titeket, csak még egy kis részt had osszak meg veletek (Nem bírtam kihagyni, na!):
„– Összeröffenés, mi? – vágok a szavába.
  Matt összeráncolja a szemöldökét, és kérdőn Roxra néz.
– Össze…micsodálás? – rázza a fejét zavartan.
– Összeröffenés – ismételem meg hangosabban.
  Matt elgondolkodva vakargatja a tarkóját, Rox pedig széttárja a karjait, mint aki ő sem tudja, hogy miről beszélek.
– Azt hiszi, hogy disznóvágás lesz? – kérdezi Blackwell.
– Szerintem azt hiszi, hogy röfögni fogunk – válaszolja Rox.”

Rox és Matty olyan idióták, míg Lexie inkább komolya, így ők hárman mindig vicces helyzeteket teremtenek, amitől éjjel egykor is képes vagyok röhögő görcsöt kapni, persze miért ne, ugye?


Remélem mindenki elért az ajánlom végére, ha nem, akkor már a felénél elkezdtétek olvasni a sztorit, ugye? Ha nem, akkor most már muszáj lesz! Jó szórakozást kívánok Matt-hez és a hülye haverjaihoz, na meg az állterhes barátnőhöz!

2 megjegyzés: Leave Your Comments

  1. Köszönöm szépen, öröm volt olvasni a véleményedet :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, örülök, hogy újra váratom a folytatást! :) ♥

      Törlés