Blogajánló: Damn, Prince!

By | 8:33:00 2 comments
Blog címe: Damn, Prince!
Író: Leah Walker
Kategória: FanFiction, Romantikus
Elérhetősége a blognak: Link

Drágaságok!
Mindenki előítéletekkel küzd. Én is, ugyanis a gyengéim a szép külsővel megáldott blogok. Egyszerűen nem tudom őket figyelmen kívül hagyni, hiszen mindegyik egyedi és gyönyörű. Olyan színösszeállításokkal rendelkeznek, amiket soha nem gondolnék együtt szépnek. Mégis sikerül meglepniük a bloggereknek. Tudom mennyire nehéz ezeket megalkotni, én is próbálgattam, de nekem nem megy, ezért tisztelem az alkotókat. A mai ajánlóm is így került fel a képzeletbeli listámra: nem tudtam nem észrevenni.


Az oldal kinézete magáért beszél, annyira egyszerű és letisztult, a kék és a piros egy-egy árnyalata található a blogon, plusz egy szép fejléc és már kész is a remekmű. Tudom, hogy így nem hangzik valami nagy durranásnak, de vessetek egy pillantást az oldalra és megfogjátok érteni!

Damn, Prince!
Fejezetek száma: 1+Prológus
Történet: elkezdett.
Részlet:Ayleen immáron betöltötte a huszadik esztendejét, amikor egy sürgős küldemény érkezett a házhoz, egyenesen a királyi palotából. A fiatal nő elnézést kérve az ott lévő vásárlóktól, félrevonult, és kinyitotta a vörös, királyi pecséttel ellátott borítékot.

,, Kedves Ayleen Rutherford!
Ezennel meghívom Önt a palotába, királyi gyógynövényesnek. Három napot adok arra, hogy minden holmiját összecsomagolja, s a harmadik napon egy hintót küldök Önért!
Tisztelettel, II. Ivan."

Röviden a történet: Amióta az eszemet tudom, a palotában élek. A királyt, és annak fiát, a herceget szolgálom. Ivan királynak arany szíve van. Csodálatos ember, aki mindenkin megpróbál segíteni. Igazságos, kedves, és tiszteletre méltó. Ellentétben a fiával, aki nem elég, hogy arrogáns, önimádó és lekezelő, folyamatosan beleköt a munkámba. Ha főzök, akkor nem elég sós, vagy épp elsóztam. Ha takarítok, biztosan talál egy kimaradt foltot, és újra kell kezdenem az egész helyiséget, legyen az egy apró szoba, vagy egy hatalmas bálterem. Mindenben talál valami kifogásolhatót, s ez ellen nem tehetek semmit, ugyanis Ő a herceg, én pedig csak egy cselédlány vagyok.
Sosem gondoltam volna, hogy két hónap alatt megváltozik minden. Minden, amit igaznak hittem, minden, amit tudtam, minden, amiről megvolt a biztos véleményem.
Légy átkozott, Herceg!


Tudjátok ritkán látok olyan történetet, amikor nem egy átlagos pár a főszereplő és nem is fanfiction, így nagyon megörültem, hogy nem csak a blog kinézete különleges, hanem az is, amivel foglalkozik. Egy kastély életét fogja bemutatni a történet, szerelemmel és egy igazán helyes herceggel. Ez egy igazán remek kikapcsolódásnak ígérkezik, hiszen melyik lány ne álmodozna a szőke hercegről fehér lovon? Én biztosan álmodoztam régen. Ma már megvan, de eddig el kellett jutnom, ez pedig nem volt semmi. Egyszer majd elmesélem nektek. Most viszont térjünk vissza a történethez, hiszen mindenki szereti a tündérmeséket, ha azok pedig rólad, rólam szólnak még inkább. Legalábbis én így vélekedem a Disney mesékről. Ezen nőttem fel, szerettem, most is imádom őket, remek kikapcsolódásul szolgálnak a sztorik, mind olvasva, mind a tvben. Ezért ajánlom ezt a blogot.


Remélem sok lány érez késztetést magában, hogy elolvassa a Herceg életét a palotában, hiszen mindenki Ayleen szeretne lenni, valahol mélyen legalábbis. Ti mit gondoltok? Szeretnétek életetekben egyszer – legalábbis rövid időre – hercegnők lenni? Ha igen, akkor nyomás olvasni! 

2 megjegyzés: Leave Your Comments