Interjú: Naomi L. Price-szal

By | 3:32:00 Leave a Comment
Kedves olvasók!
Mivel imádom a Feljegyzések című blogot, nem bírtam ki, éppen ezért feltettem az írónőnek pár kérdést. Remélem ti is kíváncsiak vagytok a válaszokra! Nagyon szépen köszönöm az együttműködést Naomi-nak, remélem még dolgozunk együtt! :)

A blog elérhetősége: Link


1. A bloggeres neved Naomi L. Price. Érdekelne, hogy miként választottad? Kötődik valakihez, vagy csak a hasadra ütöttél és ez lett belőle?
Egy időben bolondultam a Noémi és a Laura nevekért, és ekkor találtam ki, hogy kell nekem egy bloggeres profil. Valamiért angol nevet szerettem volna, a Naomi ráadásul kifejezetten tetszett, így erre esett a választás. Az L. ugye a Laurából jött, a Price pedig szimplán csak jól hangzott a végén. Szóval inkább hasra ütés volt :D

2. Miként körvonalazódnak a történeteid alapötletei a fejedben? Először az évszakok voltak meg, és azokat kötötted a sztorikhoz, vagy fordítva?
Alapvetően a nyári sztori ötlete volt meg először, ez egy törökországi nyaralás alkalmával pattant ki a fejemből. Nagyon borzasztó vagyok cím választásban, ebből született meg a „Summer Notes”, majd mikor legnagyobb meglepetésemre életemben először befejeztem egy történetet, és egész sokan el is olvasták, kitaláltam, hogy maradok ezen a könnyed, romantikus vonalon. Mivel alapvetően a Summer Notes-hoz hasonló sztorikat írok továbbra is, nem akartam újabb blogokat nyitni, problémamegoldás gyanánt pedig köré építettem ezt az „évszak dolgot”, ami azóta is tart.

3. Gyakran merítesz ihletet az életedből, vagy a legtöbb szituáció a történeteidben csak kitalált ,és semmi valóságalapja nincs?
Rengeteg mindent merítek a való életemből, és rengeteg mindent merítek abból is, amit csak szeretnék az életembe. Alapvetően inkább a stílusomat és az álmaimat viszem bele, nem konkrét eseményeket, de természetesen, ha történik velem valami, ami megihlet, azt is beleszövöm a sztoriba. Például a nyári történetben maga a helyszín is valóságos, abban a hotelben nyaraltam, ahol Szösziék dolgoztak, valamint Halim is egy létező személy, csak más névvel tengeti a mindennapjait abban az ominózus sportbódéban :D A téliben a végzős évvel járó nyűgök a valóságosak, hiszen én is pont a szalagavatóval, a továbbtanulással, és az érettségivel szívtam abban az időben. A tavasziban van a legkevesebb személyes vonatkozás, de a későbbiekben lesz egy-két könnyedebb jelenet, ami egy-egy saját élmény alapján fogalmazódott meg bennem. :)

4. Melyik a kedvenc történeted? Ha nincs ilyen, akkor melyiket miért szeretted meg, mint író?
Nem lenne fair dolog a részemről, ha kedvencet választanék, szóval inkább legyen a melyiket miért szerettem meg kérdés :D
A Nyári Feljegyzés az első olyan történetem, amit végig írtam, és már pusztán ezért közel áll a szívemhez. Ezenfelül imádtam azt a szállodát Törökországban, Szöszi karakterét nagyon szerettem formálni, és hát David Hamilton, az David Hamilton. Emellett ez volt az első sztori, ahol megízlelhettem, hogy milyen is az, ha hétről hétre várják az emberek a folytatást, hogy kommentelnek a rész alá, hogy lelkesednek a történetért. Ez volt az első, és már ez önmagában különleges. :)
A Téli Feljegyzésben elsősorban azt szerettem, hogy Magyarországon játszódik, hogy olyan korú karakterekről írhatok, mint én, hogy olyan élményeket adhatok nekik, amiken én is épp keresztülmegyek. Ráadásul, ha csak képzeletben is, de kivívtam egy olasz srác figyelmét, Szabiról pedig már ne is beszéljünk.
A tavasziban egyértelműen a két főszereplőt szeretem a legjobban. Imádom írni a civakodásukat, és érezni, hogy minden gúnyolódás ellenére, működik közöttük a kémia. Illetve ebben a történetben kicsit jobban ráfekszem a szülő-gyerek viszonyra is, amiről már régóta szeretnék írni, de csak most jutottam el odáig, hogy bele is szőjem egy sztoriba.

5. Az én kedvenc karakterem Szabi, a Télhez köthető történetben – most áradoznék, de nem merek... Neked van a szívedhez közelebb álló karakter, vagy mindegyik fiút imádtad írás közben?
Szerintem a srác karakterek nagyon hasonlítanak egymásra, onnan nem is emelnék ki senkit, mindegyikükbe belezúgtam írás közben.
Lányok közül Szöszi az, aki iszonyúan közel került hozzám, szerettem a furcsa gondolatmeneteit, a szarkazmusát, és hogy nem volt tökéletes. Hanna kicsit visszafogottabb lett, rengeteg rossz döntése volt, és néha sokat nyavalygott, de ettől függetlenül őt is szerettem megalkotni. Kicsit más volt, és élveztem. Roxie megint egy Szöszihez hasonlatos karakter, őt is elképesztően csípem.
Lényegre törően: Mindenkit imádtam :D

6. Én bármikor olvasnék folytatást a Winter Notes-hoz, te tervezel ilyet, még ha nem is pont ehhez az évszakhoz?
Folytatást nem tervezek, lezártam a sztorit, de azt elárulom, hogy szeretnék majd egy 1000 kommentes játékot, ahol jutalom gyanánt egy fiú szemszögön gondolkozom. Az hogy melyik történet kap majd egy extra részt, már a nyertesen áll ;)

7. Ha én, vagy valaki más felkérne, hogy írj velem egy történetet mit válaszolnál? Befolyásolna, hogy ki kér meg, vagy nem is szeretnél mással blogot nyitni, netalántán gondolkoztál már ilyen lehetőségeken?
Nem valószínű, hogy bárkinél is rábólintanék. írtam már közös történetet, és általában már a tervezgetés résznél csődöt mondott a dolog. Ha mással írsz, akkor nagyon sok mindenhez kell alkalmazkodnod, sokszor más az időbeosztásotok, nehezebb haladni. Ettől függetlenül, ha lenne egy jó ötletem, ami remekül mutatna mondjuk egy két szemszöges történetben, akkor megfontolnám, hogy társulok, illetve ha valaki megkeresne egy ilyennel, akkor is elgondolkoznék rajta. De valószínűbb a nem. :)

8. Az utolsó, egyben legfontosabb kérdésem, ha végeztél az Autumn Notes, vagyis az Ősz történettel, tervezel-e új blogot? ( Remélem igen!)
Huh, hát azért ez még nagyon messze van, szóval egyáltalán nem biztos, hogy úgy lesz, ahogy most elképzelem. Jelenlegi terveim alapján, ha befejezem az évszak sorozatot, akkor megpróbálkozom az Aranymosással. Igazából csak kíváncsi vagyok rá, hogy egy rendes szerkesztő lát-e bármi potenciált a történetembe, aztán majd a választól függően elválik. A blogolást egyébként szeretném folytatni, de továbbra is ezen az oldalon tevékenykednék. Nyitnék egy új: Feljegyzések sorozatot, azt még nem tudom, hogy milyen téma köré, de majd elválik :)

Nagyon szépen köszönöm a megkeresést, örömmel válaszoltam a kérdésekre. A kicsit terjedelmesebb feleletekért elnézést, néha nem bírok leállni.

U.I: Annyira örülök, hogy szereted a történeteimet <3

Elképesztően örülök, hogy válaszoltál nekem! Köszönöm szépen! :)


Remélem tetszett az interjú!
Ha ez alapján kedvet kaptatok az írónő blogjának elolvasásához, ne habozzatok, vágjatok bele még ma?!
Írjátok meg kommentben véleményeteket, és kövessétek a Starlit webmagazint Facebookon és Twitteren is!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése