Gondolatok az órákon

By | 5:54:00 Leave a Comment
Sziasztok!
Ma ismét egy poénra vett bejegyzéssel érkeztem nektek, de eszembe jutott, hogy nekem milyen gondolataim szoktak lenni, egy-egy unalmasabb órán, így ezeket most veletek is megosztom. Ha van kedvetek írjátok meg nekem meg hozzászólásban, hogy ti miről szoktatok filozofálni egy unalmas tanórán. De nem is húzom tovább a szót, lássuk!



1, Na, én most figyelni fogok!

2, Mi van? Erre mi szükségem lesz az életben?

3, Hurrá, tudom a megoldást! Ja várjunk, mégsem.

4, Éhes vagyok, miért nem lehet enni az órán?

5, És most szomjas is lettem.

6, Most komolyan átlátszik a tanárnő felsőjén a .... ?Ne nézz oda! Ne nézz oda!

7, Mikor lesz már vége ennek?

8, Mi? Ez neki, hogy jött ki? De ez hülyeség. Eddig nem azt mondta, hogy.... Arw, tényleg nem értem.

9, Vajon a Jancsi min gondolkodhat?

10, Nézd már, az a hülye úgy elaludt, hogy még a nyála is csorog.

11, Most föcin ülök, vagy biológián? Vagy matekon?

12, Miért nem lehet az iskola csak 4 napos egy héten?

13, Na, Rowena figyelj!

14, Vadonatúj érzés, váratlan ünnep nyújtja a glóriát...

15, Ú, megvan az ihlet, hogy hogyan lehetne folytatni a történetemet. Le kell írnom!

16, Mi? Miért vette el a lapot? Mi az, hogy nem figyelek? Én figyelek, de épp egy világmegváltó ötlet jutott az eszembe. Hát, hogy fogok rá emlékezni?

17, Következő óra mi is? Ja, német. Basszus, és dolgozatot írunk. Gyors meg kell tanulnom a szavakat.

18, Mi az, hogy nem tanulhatok németet töri órán? Nem azért vagyok itt, hogy valami tudás a fejembe menjen?

19, Ez a füzet firka tök jó lett!

20, Vajon a kedvenc bandám tagjai most mit csinálnak?

21, Pisilnem kell, csengessenek már ki!

22, Hála Istennek végre vége!

Remélem tetszett ez a tényleg nagyon rövid bejegyzés és van amivel egyet értetek! Megjegyzésben szívesen várom a ti gondolataitok is. Illetve, ha szeretnétek második részt, azt is lent tudjátok jelezni nekem! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése