Csajoskodás (testápolás/hajápolás/női táska)

By | 2:10:00 Leave a Comment
Ez egy kicsit rendhagyó bejegyzés lesz tőlem, de sok-sok jó tanáccsal próbállak titeket ellátni a saját tapasztalataim alapján! Remélem átmennek a poénok és annyira azért nem rossz a humorom :D. Jó olvasgatást.

Sokan beszélnek tavaszi megújulásról itt-ott. De higgyétek, el valamilyen szinten igazuk van. Legalábbis a címben már biztosan. Ki ne akarna energikusan, boldogan fejest ugrani a tavaszi virágzó, napos időszakba? De ehhez nem csak ruhatár újításra van szükség, hanem lelki kiegyensúlyozottságra is (tudom ezopszchiho blabla). De tényleg így van! Mennyivel jobb érzés boldognak, elégedettnek lenni a saját testedben/ testeddel szemben?

Nem érzed a sajátodnak a hajad? Változtass! Vágass, festess, ápolj és szeresd meg! Lassan nyolc hónapja, hogy túl vagyok egy kemény szakításon. Képzeljétek! Még a továbblépésben is szerepet játszik egy kis külső változtatás. Saját tapasztalat, de lehet hogy ezt csak én beszéltem be magamnak.

Itt van pár – véleményem szerint – tavaszi és hihetetlen szép hajszín/hossz:
 




De persze nem feledkezhetünk meg a hajápolásról sem. Mindenkinek másmilyen a hajszerkezete, de minden hajacska megérdemli a törődést. (loreal szlogen incomin’ – Mert ön megérdemli) DE. Soha ne használjatok 628 dolgot a hajatokra, mert az csak el*eszi. Elkezd töredezni, nagyon gyorsan zsírosodni és korpásodni. Fujj. Véleményem szerint egy keratin spray mindig jól jön (Én a legolcsóbb kis Johanna-s euroboltost használom). Csodákat tesz a hajjal. A fent említett esemény után kezdtem el használni. Vállig ért a hajam, most pedig a lapockám aljáig. Sampon pedig természetesen mindenkinek a hajállapota alapján (én a legolcsóbb csalánsamponra esküszöm, mert nem roncsolja napi hajmosás esetén sem a hajam). Emellett hajmosás utánra 2 hajvégápolót tudok ajánlani.
1.       L’oreal Elseve selymes olaj (2349 Ft) : pihe-puha lesz tőle a hajatok és kevésbé töredezett a hajvégetek
2.       Argán olaj:  erről a cikk végén részletesen írok, de átlagban egy tényleg jó minőségű 1600 forint körül mozog

Térjünk át a bőrápolásra. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én hihetetlenül kikészülök, ha száraz a kezem, ezért minden táskámban van egy kézkrém. Komolyan. Az egyik legjobb kozmetika felszerelés. Puha lesz a kezed és hihetetlen jó illatú. (jól van Niki, égesd le magad, szagolgatod itt a kezedet). Személyes kedvenceim az Yves Rocher termékei. Nem tudom hogy beszerezhető e még, de Candied Mallows széria valami mennyei. Rózsaszín buborék meg egyebek, de szerintem tudjátok. A másik favoritom pedig az Avon Naturals termékcsalád vaníliás kézkréme. Finom illata van, bár szerintem van egy minimális kávés beütése (ami sosem baj, hiszen a kávé=élet)


De figyelmet kell szentelni a téli időszak kárán kissé száraz arcbőrünkre is. Mivel fiatal vagyok, nem akarok semmi nehéz krémet az arcomra kenni, hiszen elnehezíti, zsírosítja. Elég a suliban a szenvedés, nehogy már a bőröm is szenvedjen. Kettő termékcsaláddal van jó tapasztalatom. Mind a kettő a Garnier familát gazdagítja, na meg az arcbőröm. Az első a Garnier Moisture Match. A bőrlágyító és a ragyogást kölcsönző krémüket próbáltam eddig, mind a kettőt imádtam és is és a bőröm is. Igen, ezeknek is jó illatuk van (szagolgatás fétis) és nem utolsó sorban könnyen felszívja a bőr. A másik pedig a Garnier Essentials 24 órás hidratáló és tápláló krém. Könnyű és még könnyen is szívódik fel.

Most pedig állítsuk össze a tavaszi megújulásos táskát. Mindenképpen legyen nálatok egy kézkrém...talán még mellé tudom ajánlani a kézfertőtlenítőt. Ez főleg tömegközlekedő sorstársaim életét könnyíti meg minden időszakban. Téli és tavaszi időszakra főként, de minden évszakban jó ha van a táskánkban egy ajakápoló. Szintén az Yves Rochert tudom csak ajánlani, illat (már megint) és "íz", valamint ár érték arányban eddig az Ő termékeiket találtam a leghatékonyabbnak. Ezek mellé egy határidőnapló és egy üveg víz ami mindig legyen nálatok. Ez már egy kész túlélőcsomag és akkor még a tankönyvekről és az egyéb fontos dolgokról nem is beszéltem ( telefon, külső aksi etc..)

Remélem végigolvasta valaki. Ha tetszett és szeretnétek még ilyen csajoskodást, jelezzétek. Írjátok mi érdekelne titeket, akár itt, akár facebookon. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése