No.6 - Anime ajánló #1

By | 3:53:00 Leave a Comment
Sziasztok!
A mai napon meghoztam az első anime ajánlómat, aminek a témája a No.6 lesz. Nem akarok ezzel a bejegyzéssel senkit megbántani, csak szimplán leírom a véleményemet, amit még kritikának sem neveznék, mert nem nagyon ismerem még ki magam animék terén, de azért remélem van, akinek tetszeni fog ez a bejegyzés.


Történet: A jövőben járunk, ahol az emberek törekednek a teljesen tökéletes társadalomra, és akik nem illenek ebbe szépnek hitt képbe, azok rejtélyes módon eltűnnek. Az utolsó nagy háború után, sok lakható terület lakhatatlan lett, így a megmaradt részeket hat régióra osztották. A főszereplő Shion a Hatos Zóna lakosa, aminek 3 része van. Chronos, az Erdő Kert és a legvégére az Elveszett város. Shion 12 éves korában segít egy "VC"-nek (Nezuminak), így kizárják a Speciális Tagozatból és édesanyjával még Chronosból is ki kell költöznie. Telik múlik az idő, és hoppá el is szaladt 4 év, és Shion újra bajba keveredik, amiben Nezuminak is lesz szerepe.

(Ez egy shounen ai anime, vagyis fiúxfiú kapcsolat van benne. )

A történet, és a grafika is nagyon tetszett, és Nezumi karaktere igazán kifejező lett. Őszintén megmondom, hogy Safu már az elején se volt szimpatikus, és legszívesebben kiírtam volna a sorozatból, viszont a Kutyatartó egyszerűen eszméletlenül volt kitalálva. Mind a reakciók, mind az egész háttér története átjött, és komoly mondom, már szinte vártam, hogy újra előkerüljön. Safuról ez nem mondható el, ő mikor előkerült, folyton arra vártam, hogy tűnjön már el.
Egyik kedvenc részem az animében. :D
Shionon egyértelműen látszik a karakterfejlődés, míg az elején legszívesebben kikapcsoltam volna az animét, annyira irritáló volt a gyerekes naivitása, de a történet végére egészen megkedveltem őt is.
Na, és jön a feketeleves. Nezumi. A kedvenc karakterem, ezt bátran állíthatom. Amikor énekelt, az olyan meseszép volt ( nem véletlen van letöltve ) , hogy hihetetlen. Voltak pillanatok, amikor legszívesebben ugyan felpofoztam volna, de ilyen pillanat szerintem mindenkinél előfordul.

Egy nagyon jó anime, amihez hasonló kevés van (pedig tényleg neki voltam feküdve, hogy találjak) és olyan dolgokra világít rá, ami tényleg nagyon fontos, például, hogy nincs tökéletes. Igazából mindenkinek ajánlom, akit nem rettent el egy egy csók a fiúk között. (Tényleg, ha jól emlékszem ösz visz 2 csók volt benne. )

E mellett fontosnak tartom megemlíteni Nezumi és a Kutyatartó kapcsolatát, hiszen ha jobban megnézzük, mind a ketten folyamatosan ott voltak egymás mellett, és segítették egymást, de ugyanakkor úgy viselkedtek, mintha a másik egyáltalán nem volna fontos. (Jó, oké a végére ez nem igaz.)


Remélem tetszett ez a bejegyzés is, írjátok meg kommentbe, hogy nektek tetszett e és mi a véleményetek róla.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése