Testépítés mesterfokon, avagy küzdjünk az álmokért és soha ne adjuk fel

By | 11:19:00 Leave a Comment

Azt mondják, az álmok sosem valósulnak meg.
Azt mondják, ne higgyünk az álmokban és abban, hogy minden lehetséges.
Egy kedves testépítő ismerősöm erősen rácáfolt ezekre az állításokra.
Ez az interjú nagyon is megmutatja a valóságot és azt, hogy a kitűzött cél között csak te magad vagy az akadály :)


K: Miért döntöttél úgy hogy testépítő szeretnél lenni?


V: Már régtől tetszett ez a sport és mivel sérülés miatt nem folytathattam a focit, elkezdtem a testépítést :)) Szeretném ha a testem jól nézne ki :))

K: Sokan csak a népszerűség miatt szeretnének testépítők lenni? Hogy vélekedsz erről? 

V: Nyilván minden ember fejében megfordul ez a téma, az én fejemben is átfutott már, és én erről úgy vélekednék, hogy egy bizonyos szinten ezzel mindenki népszerű lesz. Van aki jobban és van aki kevésbé. Én szeretnék a jobbak csoportjába tartozni. Szeretem ha körülrajonganak az emberek :))

K: Szerintem ezzel nincsen semmi gond. A szüleid miként vélekednek erről a dologról? Ellenzik vagy mindenben melletted állnak?

V: Teljes mértékben támogatnak mindenben, édesanyám külön kaját készít nekem, amiben nincs szénhidrát, de annál több fehérje található benne :))

K: Ismersz olyan testépítőket akinek negatív irányba fordultak a dolgok  szülői téren? Te mit tennél ha a szüleid nem állnának melletted? Kitartanál az álmaid mellett vagy lemondanál róluk a kedvükért?

V: Igen, sajnos ismerek ilyen testépítőket, akik hátrányos helyzetben vannak anyagilag és a szüleik nem támogatják, de ezeknek a fiataloknak próbálok én segíteni :)) Nagy részben a havi bérletet nem kérem tőlük a termemben :)) 
Ez egy nagyon jó kérdés hogy kitartanék e az álmaim mellett? Igen kitartanék, megpróbálnám úgy csinálni, hogy elérjem a céljaimat. Én azok kevés fiatalok közé tartozom, akiknek támogatóik vannak, a Scitec nutrition és ezért a szüleim nem igazán költenek erre.

K: Ez igazán önzetlen dolog:) Van kedvenc testépítőd?

V: Persze, nekem is vannak példaképeim 🙂 Csuhai János Magyarországról, aki úgy mint én Scitec team tag, ezért személyes találkozók is vannak Scitec rendezvényeken, mint például a Scitec Muscle Beach, és persze a legnagyobbak közül is nemmás, mint Jay Cutler, akiről az edzőtermem is a nevét kapta 🙂

K: Mit üzennél azoknak akik valóra szeretnék váltani az álmaikat?

V: Azt üzenném nekik, hogy kitartás, ne nézzenek oldalra, csak előre, a cél felé. Ha problémába ütköznének akkor az nem indok arra, hogy feladjak az álmaikat, a problémák azért vannak, hogy megtudjunk valamit oldani.

K: Nagyon szépen köszönöm az interjút és azt hogy időt szakítottál rám.Remélem minden álmod teljesül majd!

V: Én köszönöm a lehetőséget, hogy ezúton is üzenhetek a fiataloknak és minden korosztálynak a sport örömére 🙂  További sok sikert a blog vezetéséhez 🙂


Ha nem is mozgatnak majd hegyeket ezek a szavak, de azért remélem, hogy egy-két embert megmozgatnak...
Az álmok néha tényleg valóra válhatnak és ez nem csak  a testépítésre igaz :)
Ha írónő szeretnél lenni, hát gyakorolj és ha az egyik műved sikerül, menj el egy kiadóhoz és tukmáld rá a könyved :)
Ha énekes szeretnél lenni, énekelj feldolgozásokat és lehet , hogy egy nap felkarol valaki és híres leszel. Ha te erre vágysz! :)
Értitek ugye?
Az álmaid eléréséhez csak TE kellesz és a kitartásod!

Jó utat kívánok ehhez!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése