Tarryn Fisher: The ​Opportunist – Kihasznált alkalom

By | 1:21:00 Leave a Comment
Tarryn Fisher
The ​Opportunist – Kihasznált alkalom
(Szeress, ha hazudok is 1.)


Fülszöveg: Olivia Kaspen éppen most jött rá, hogy volt barátja, Caleb Drake elveszítette az emlékezetét. A lány eddig is azzal tett szert kétes hírnévre, hogy előnyt kovácsol a helyzetekből. Most pedig döntenie kell, milyen messzire hajlandó elmenni az ex visszaszerzéséért. Miközben Olivia valódi énje és a nem túl dicső közös múltjuk titokban tartásával birkózik meg, akadályt jelent Caleb kattant új barátnője, Leah Smith. A két bestia őrült versengésbe kezd egy olyan férfiért, aki nem emlékszik egyikükre sem. Oliviának viszont hamarosan szembe kell néznie hazugságainak következményével…


Utáltam. Szerettem. Drukkoltam. Utáltam. Beletörődtem. Fájdalmat éreztem. Sírtam.

A fülszöveg kapcsán érdekelt a könyv, egy kemény lányra számítottam, ehelyett egy gátlástalan libát kaptam a jelenben, a múltban pedig egy gonosz némbert. Itt ásta el magát nálam az egész könyv.
Mégis, akkor miért sírtam a végén?
Nem ma olvastam el, hagytam pár napot, míg leülepszik és normális gondolatokat tudok formálni a mű kapcsán. Most mégsem érzem ezt, ez egy igazi katyvasz, ami a fejemben van.
Olivia nem volt szimpatikus, nem igazán tudtam vele együtt érezni, ahogy Leah sem kapta meg a legjobb fő gonosznak szánt díjat. Ezen túllendülve fejeztem be az olvasást, s itt tettem fel a kérdést, amit nem értettem. Mi hatott meg ennyire? Calebet szerettem és szántam is egyben. Nem tudtam meg róla semmit, ennek ellenére bírtam. Na, akkor most mi van?

Valahol mélyen imádtam. Olivia emberi tulajdonságai miatt, hogy bármeddig képes volt elmenni a szerelemért, nem nyújtott kliséket. Caleb édes mosolya miatt, hogy képes volt egész életében Oliviát szeretni, hű maradt hozzá, a szívében. (Megint elsírtam magam. Durva, ahhoz képest, hogy nem tetszett, mi?)
Az egész könyv tiszta ellentmondás a fejemben. Ha nem sírom el magam a végén, rá sem jöttem volna, hogy ez több. Sokkal több, mint egy lányregény, ami happy enddel végződik, hiszen nem arról szólt, hogyan találnak egymásra, hanem hogyan képesek örök szerelmet esküdni egymásnak, más mellett. Ez a sírig tartó szerelemről szólt. Ez hatott meg.

Egy idézet, ami összefoglalja, miről olvashattok: „Csak egyszer adhatod oda a szíved; utána minden más csak utánozhatja az első szerelmet.”


Aki nem riad vissza az erkölcstelen lányoktól, a szerelemtől és boldog befejezés hiányától, annak ajánlom, hogy most menjen a könyvtárba. Megéri. Megérte. Fáj a szívem az örökkévalóságig tartó hiánytól.

Megtanulhatsz mást szeretni, szeretettel, de az igaz szerelem mindig benned él és képes felkavarni.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése