Sherry Gammon: Hihetetlen

By | 10:14:00 Leave a Comment
Sherry Gammon
Hihetetlen
(Port Fare 2.)

 
Fülszöveg:
Már három éve, hogy a Dreser fivérek megpróbálták uralmuk alá hajtani Port Fare-t. Az ügy még mindig érzékenyen érinti a város lakóit. A híresztelések szerint a kegyetlen testvérpár apja, Harry Dreser is meghalt egy rosszul elsült kábítószerüzlet során. De persze a pletykák nem mindig igazak. A Dreser fivérek féltestvére, Delilah Lopez Dreser a városba érkezik, hogy bevégezze, amit a bátyjai elkezdtek. A lány gondosan eltervezi a bosszú lépéseit, és megpróbál közel férkőzni ahhoz a két nyomozóhoz, Seth Prescotthoz és Booker Gattóhoz, akik állítólag a fivéreivel végeztek. A legegyszerűbb megoldásnak az tűnik, ha Lilah behálózza Cole Coltert, a két rendőr barátját, aki orvosként dolgozik a helyi kórházban.
De ahogy telik az idő, Lilah nemcsak arra döbben rá, hogy apja hazudott neki, de kötődni kezd ehhez a társasághoz, és végzetesen beleszeret Cole-ba. Ám a helyzet kezd egyre tarthatatlanabbá válni. Lilah választás elé kerül. Ha véghezviszi a családi bosszút, olyan emberek életére kell törnie, akik – talán életében először – szeretettel veszik körül. Ha viszont szembeszáll apjával, nem csak saját életét sodorja veszélybe, hanem mindazokét is, akiket éppen meg akar menteni.


Az első kötethez képest laposnak és hihetetlennek – ahogy a cím is sugallja az olvasó számára – tűnik ez a könyv. A téma kicsit sem fontos, ugyanis nem igazán megy az együttérzés egy olyan főszereplőnővel, akinek drogbáró az édesapja. Megértem, Cole mellé egy belevaló nő kellett, ezt pedig Lilah megtestesíti, valahogy akkor sem lopta magát a szívembe, ha kihagyják a sorozatból ezt az egész könyvet, csak a fülszöveget kapom meg, akkor is tudom, mi történik benne. Így egy kis meglepetést okozott csak, mikor Booker beállított Lilah kislányával. A jelenet nagyon aranyos volt, és újra beleszerettem Booker-be, még ha ebben a könyvben kicsit ellenséges is volt a főszereplőnőnkhöz.
Maga a fő gonoszról nem igazán akartam írni, mikor elkezdtem e sorokat, de nem tudom kihagyni. Dreser apuka az első könyvben sem volt kézzel fogható, ez itt sem változott, mégis, míg először a fiait avathattuk igazi gonoszoknak, addig itt nem igazán ijedtem meg egy haldokló öregembertől. Nem hiába olvashattuk csak pár oldalon keresztül a „harcot”. Kicsit becsapottnak érzem magam, hogy álcákról, híres taktikákról és mindenféle zsenialitásról olvastam, mikor egy óra alatt elintézte Lilah az édesapját.

Maggie és Seth kapcsolata virágzott, mégsem kaptam róluk olyan sok infót, mint szerettem volna, de megértettem, hogy ez a kötet újrafekteti az alapokat a baráti társaságban, ezért alig várom, hogy olvashassam a befejező részt Booker szerelmi életéről. Remélem megéri, mert nem hiába ő lett az utolsó főszereplő! Mindenki érte van oda, én is…

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése