Blogajánló: You are nothing without me

By | 5:14:00 Leave a Comment
Blog címe: You are nothing without me
Író: Nina Law
Műfaj: Eric Saade fanfiction
Elérhetősége a blognak: Link

Valamelyik nap unatkoztam – igazából nem is értem, hiszen költözködtem egész héten -, így végiglapoztam a befejezett történeteket, amiket régen olvastam. Ennek oka ként nyitottam meg újra Nina Law blogját, amit már harmadszorra olvasok újra, annyira csodálatos.

Régen nagyon szerettem Eric Saade-t, így akadtam rá anno erre a sztorira is, azóta bele vagyok szerelmesedve. Itt mindent megtalálhattam: egy teljes egész történetet, szerelemmel, hírességgel, helyes pasikkal és sok bonyodalommal. Komolyan, valahol mindenki szereti az ilyen sorozatokat nem? Én igen!

Aki nem ismerné Eric-et, annak egy kis gyorstalpaló:
·         Születési név: Eric Khaled Saade
·         Születési idő: 1990. október 29.
·         Születési, származási hely: Svédország
·         Foglalkozás: Énekes
·         Nincs barátnője.
·         Eredeti hajszín: Barna
·         Szemszín: Barna
·         2011-ben megnyerte a Melodifestivalen-t, így ő képviselte a svédeket az Eurovíziós Dalfesztiválon, a leghíresebb számával a Popular-rel.

Röviden ennyi lenne, aki ellátogat a blogra, úgy is megért majd mindent vele kapcsolatban, ha pedig nem is érdekel Eric, akkor sem kell csüggedni, hiszen nem csak azért lehet fanfictiont olvasni, mert a kedvencedről szól, hanem mert remek a történet!


A blog kinézete ne ijesszen el senkit, tényleg. Amikor ez a fanfiction íródott még nem voltak design-es oldalak, ahol megkérhettél embereket, hogy készítsen neked egy gyönyörű fejlécet és még annál is szebb blogot.

You are nothing without me
Fejezetek száma: 82 + Bevezető és Epilógus
Történet: befejezett.

Részlet: „- Jól mondod. És ha már itt tartunk, mi a véleményed erről az új menedzser dologról?
- Nem hiszem, hogy egy kezdő, egyetemen még le sem diplomázó kis valaki tudna engem a csúcsra juttatni. Meg van a csapatom, velük eddig felépítettem azt, ahol most tartok, a többi is menni fog, nem kell egy amerikai senki.
Mindezt úgy mondta, mint aki már ezt ezerszer és ezerszer átgondolta, átrágta, és valóban ezt is hiszi.
Még válaszom előtt érkezett vissza Georg, és leült a helyére.
- Még el sem kezdtétek? Pedig bőven van munkánk, szóval gyerünk!
- Nem kéne megvárnunk a „jövőbeli menedzsert”? – rajzolt idézőjelet a levegőbe Eric, én pedig kihúztam magam ültömben, tudtam mi következik, Georg közbeszólt.
- Itt ül veled szemben. Miss Miles fog nekünk segíteni.
- Üdvözlöm Mr Saade, én vagyok az amerikai senki, aki a csúcsra fogja juttatni.
Eric képe egy pillanat alatt megnyúlt, előkapott egy tollat, és villámgyorsan a szalvétájára firkantott pár betűt, amit pedig áttolt az én oldalamra.
Kihajtottam a szalvétát, majd elolvastam az egy soros mondatot.

Maximum az ágyban, édes.”

Röviden a történet: Ninah Miles kislányként a svédországi Kattarpban, Helsingborg külvárosában élt nagymamájával, de a nagyszülő halála miatt kénytelen volt elhagyni a kisvárost, és ezzel együtt Svédországot is, hogy szüleihez költözhessen, akik Amerikában éltek.

Édesapja filmrendező volt, anyja pedig sminkes kozmetikusként dolgozott ugyanúgy a filmes iparban, mint férje. Ninah a Los Angeles-i egyetemen kezdte meg tanulmányait, marketing szakirányban, végül pályája a menedzsmentelés, és az imázs kialakítása felé ívelt.

Egy pályázat megnyerése folytán került vissza szülőhazájába, ahol felbukkannak a régi ismerősök, és barátok, valamint a pályázat tárgyaként, a karrierje elején álló fiatal énekes.

Itt kezdődik Ninah érdekesnek ígérkező éve.

Amint kiderül, hogy a leendő kis csillag nem más, mint Eric Saade, a régi barát, már semmi sem tűnik olyan egyszerűnek.


És Ninah élete innen minden csak nem bonyodalommentes, itt mindig történik valami, ha nem Eric-kel és az ő ex barátnőjével, akkor a lány volt barátjával, az édesanyjával, vagy a sajtóval. Itt soha nem volt megállás, pörög az egész történet, ezért imádtam. Két napos olvasmány, ha mást is csinálsz, és nem csak darálod. De egyben olvasni a legjobb!


Kedvenc részletem: „- Akkor megyünk enni? - hallottam meg nevető hangját.
- Igen – bólintottam, és visszacsuktam a gardrób ajtaját.
- Ha megint előttem akarsz elkezdeni átöltözni, most esküszöm, hogy nem lennék képes magam visszafogni.
- Akkor nyugodjon meg a kis lelked, a fürdőbe megyek – mentem mellette, majd a fürdőszobába érve bezártam az ajtót, ami hangosan kattant. Kintről édes nevetés hallatszott be, mire az ajtónak vettem a hátam, és én is felnevettem.”

Na jó nem csak ez a kedvenc részletem, de most nem másolhatok ide 82 fejezetet.

Annyira szerettem régen az egész sztorit, de ma még jobban imádom. Újra és újra elolvasva mindig meglepődöm, hogy miért a legtehetségesebb írók hagyják abba a blogolást. Mert megértem én, ha kinőnek belőle, de annyira sajnálom, hogy ilyen tehetséggel vannak megáldva és mégsem írnak több és több történetet, hogy olvashassam őket. Komolyan, ilyenkor mindig sírni tudnék.
Mégsem hagyom csak úgy veszni a fáradalmaikat, próbálkozom majd egyre többet olvasni, a régi blogok közül, ahol lehet nem lesz tökéletes a blog kinézete, valamint akadnak elírások, de megérdemlik az olvasást! Ahogy ez a történet is ide tartozik.

Remélem ellátogattok erre a blogra, még ha nem is vagytok Eric Saade rajongók, azért is megéri, hiszen egy szenvedélyes történet egy híresség és a menedzsere között, mindenkit megfog! Ha nem, akkor kezdjétek el olvasni, utána be sem akarjátok többet zárni az oldalt!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése