Sorozatajánló : Vámpírnaplók

By | 10:24:00 Leave a Comment
Stefan Salvatore (Paul Wesley) vámpír. Ezt azonban senki sem sejti a Mystic Falls Gimnáziumban, ahova váratlanul visszatér. Az iskolában beleszeret a gyönyörű Elenába (Nina Dobrev), aki szülei halála óta képtelen magára találni. Szerelmüket azonban sötét titkok árnyékolják be. Bár Stefan békés életet él, bátyja, Damon (Ian Somerhalder) halálos fenyegetést jelent a város lakóira nézve, köztük Elenára is. A vérszomjas Damont csak Stefan képes megállítani. Ahhoz azonban, hogy erejével és hatalmával felvehesse a versenyt, Stefannak is emberi vérre van szüksége.



Miért is kezdtem el nézni...

Emlékszem még régebben, talán 3-4 éve amikor kis csitri voltam, mindig azt láttam hogy a nővérem valami félelmetes sorozatot néz. Egyszer megnéztem egy részt vele, és majdnem kifordult a gyomrom. 

Még november tájékán az egyik közeli barátnőm mesélte, hogy elkezdte nézni, és hogy egész jó. Félve, de én is elkezdtem nézni. Az első rész megnézése után, úgy gondoltam hogy nem folytatom  mert nem fogott meg. Viszont aztán egyszer csak, amikor már nagyon unatkozhattam ismét elkezdtem nézni, és nem bírtam leállni. Konkrétan alig vártam, hogy haza jöjjek a suliból, gyorsan megtanuljak (stréber pff) és már nézhessem is. Az első hat évadot körülbelül 2 hónap alatt meg is néztem, e utána valahogy abba hagyódott a lelkesedésem.


Ennek fő oka, hogy Elena( NIna Dobrev) kilépett a sorozatból, ahol egyébként meg meghalt. Nem akartam folytatni, hiszen annyira imádtam Delenát( Damon és Elena), és úgy érztem hogy nem lesz már érdekes.

Viszont múlthéten egy cikket találtam az interneten valamelyik stáb taggal kapcsolatba, így kedvem lett a hetedik évadhoz. Még csak a felénél tartok, de egész jó, bár az előző hatot egyik sem tudja űberelni.
Főbb szereplők...


 Elena Gilbert (Nina Dobrev)                                                        
Damon Salvatore(Ian Somerhalder)    

Stefan Salvatore(Paul Wesley)                                                  
Caroline Forbes( Candice Accola)



Matt Donovan ( Zach Roerig)                                                    
Bonnie Bennett(Katerina Graham)



Ha kedvet kaptatok, hogy megnézzétek,
akkor nyugodtan írjátok le a véleményeteket
és ne felejtsetek el követni minket Facebookon!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése