Jamie McGuire – Maddox testvérek

By | 0:38:00 Leave a Comment
Jamie McGuire – Maddox testvérek
(- Jamie McGuire: Gyönyörű sorscsapás)
- Jamie McGuire: Gyönyörű tévedés
- Jamie McGuire: Gyönyörű megváltás
- Jamie McGuire: Gyönyörű áldozat
- Jamie McGuire: Gyönyörű lángolás




Másolnék nektek egy fülszöveget, de nem látom helyénvalónak, mivel négy könyvről szeretnék egy közös értékelést írni. Szóval lássuk, mit alkotott a mi kedvenc szerzőnk!

A Maddox testvérek című sorozatnak eddig négy része jelent meg, még egy van hátra, ami közösen, az összes Maddox fiú életéről, szemszögéből íródott. Kíváncsian várom, mit hoz ki ebből az írónő. Mindenesetre Travis és Abby története – Gyönyörű sorscsapás – varázslatos volt, érdekes és lenyűgöző. Imádtam Trav hebehurgya érzelmeit, a civakodásukat a kiszemelt lánnyal, de valahogy a többi kötetben – Maddox testvérek – már nem volt igazán felemelő. Hiába voltak a szenvedélyes, édes jelenetek, egyik báty sem tudta felülmúlni a kisöccsüket, Travist.

A Gyönyörű tévedésben Trenton és Cami volt a főszereplő, mondanám, hogy jó párost alkottak, de engem nem hatott meg a dolog, aranyosak voltak, de vártam a nagy áttörést, ami számomra nem történt meg. A folytatás – Gyönyörű megváltás – már nagyon tetszett, lehet csak belekellett szoknom, hogy nem minden Maddox fiú olyan szenvedélyes, mint Travis, ugyanis ők mások, a személyiségük és a szerelmük is.
Thomas titokzatos volt, érdekes háttértörténettel – titkos ügynök volt -, így nem csak a szerelemre kellett koncentrálnom, hanem a nyomozásra is. Talán azért faltam a sorokat olyan gyorsan, mert hasonlított Abbyék sztorijához, hiszen ott is volt valami több egy kapcsolatnál. Plusz nagyon bírtam Lindy ügynököt, mert erős és egyedi személyiséggel ruházta fel őt az írónő.

A következő két részben, az ikrek kapták meg a főszerepet, őket imádtam, de a szerelmi életüket nem igazán. Nem szerettem őket, buta döntéseket hoztak a barátnőik és egyszerűen túl soknak éreztem őket. Bár Ellie a könyv végére szimpatikus karakterré nőtte ki magát, mégsem érdekelt annyira, mint Thomas – Lindy, valamint Travis – Abby páros. Ők maradnak a kedvenceim.

Mindenestre gyorsan kivégeztem a könyveket, nem bántam meg, hogy mind a könyvespolcomon díszelegnek, de ha újra kellene olvasnom őket, akkor lehet nem egyszerre tenném, hanem kihagynék pár hetet a részek között.

Nagyon érdekelne, nektek miként tetszettek a folytatások, ha Abby-ék történetét szerettétek… Várom a véleményeteket!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése