Tomor Anita - Álmodtam már rólad

By | 3:07:00 Leave a Comment
Tomor Anita – Álmodtam már rólad

Fülszöveg: Liv ​hallani sem akar új pasiról, a régi pasijáról még úgy sem. Megcsalták, otthagyták. Éppen elég volt átélni mindezt egyszer. A diplomájához már csak egy kambodzsai régész gyakorlat hiányzik, de mielőtt elutazna, találkozik Daviddel. Ez a pasi túl sármos, túl pimasz és túl rámenős. Nem lehet megszabadulni tőle. Ráadásul egy túltequilázott éjszaka után, Liv reggel egy hajón „ébred" David mellett az ágyban. Úgy érzi, nagyon gyorsan el kell tűnnie. El a férfitól, a lehető legmesszebb, mielőtt egy újabb „belehabarodok, szerelmes leszek, majd kidobnak" katasztrófa bekövetkezne. De hogy tudsz eltűnni egy hajóról, és hogy tudod megértetni a pasival, akivel az éjjel lefeküdtél, hogy csupán egy egyéjszakás kaland volt, ha ő nem akarja megérteni? Van ennél rosszabb? Naná hogy van! Ha kiderül róla, hogy a legjobb barátnőd bátyja, Angkor-wat kutató régész, akivel a következő három hónap minden átkozott napján találkozni fogsz, és még a tetejében: rendkívül vonzó és állati jó az ágyban.
Izgalmas, fordulatokkal teli kalandok várnak az olvasóra Kambodzsa rejtelmes őserdejében. Liv nem is sejti, milyen rémálomba keveredett azzal, hogy megismerte Davidet. Mágnesként vonzzák egymást, de egyikük sem könnyű eset. Vajon, amikor Liv felébred megváltozik a véleménye? Ad esélyt egy újabb szerelemnek?
Tomor Anita könyve nem egyszerű romantikus regény. Sokkal több annál. Csajok, ez kihagyhatatlan olvasmány!


Véleményem: Felteszem a kérdést, ami a könyv elejétől foglalkoztatott: miért? Kérdem én, miért nincs ez a könyv a misztikus kategóriában feltüntetve? Mennyivel jobb lenne, ha az olvasó tudná, hogy mibe is vágja a fejszéjét, ugyanis én csak egy könnyed kikapcsolódást kerestem, erre elém tettek egy ókori misztikus történetet, birodalmakról és királyokról. De! Ennek ellenére izgalmas és érdekes volt a könyv, csak felbosszantott, hogy a sima szerelmi történet helyett királyi családokat kaptam.
David és Liv – amíg sima emberekként viselkedtek – elképesztően jó párost nyújtottak, szórakoztatóak voltak és viccesek. Feszült közöttük az erotika – kár, hogy a szex jelenetek legtöbbször el lettek hessegetve.  Mindenesetre őket nagyon megkedveltem, a mellékszereplőkkel ellentétben. Ők sokan, kevésbé kidolgozottak voltak. Nem igazán tudtam hova tenni őket, mert csak léteztek és ennyi, funkciójuk nem igazán volt.
Térjünk vissza egy picit a könyv misztikus oldalához. A rejtély szál, miszerint ki Liv és Dávid, na meg a kishúga, remek ötlet volt, a háttértörténet is izgalmas, jól felépített. Egyszerűen csak a kisebb hibák és hasonlóságok tűntek fel, miközben a szereplők túráztak az elveszett királyságokba tartva: Élő sakk – Harry Potter (bár ez kicsit eltért, de ettől még ez ugrott be), beleesnek egy tavi barlangba, ahol szörnyek vannak – Barlang című film (persze ez is különbözött, csak itt villant fel).
Ami gazán bökte a csőrömet, miután megemésztettem, hogy nem azt kaptam, amire vágytam, Liv terhes lett – ezt a szálat imádtam -, csakhogy ez kb tényként lett kezelve, senkit nem izgatott igazán, hogy ő most az, s vigyáznia kellene, nem, még őt magát sem, kb két sor erejéig volt ezen fennakadva és kész. Kérdezem, ha te terhes lennél a szerelmedtől, akivel épp szakítottatok és megtudnád, hogy nem egészen az(vagy), akinek gondoltad, akkor te mit tennél? Nem vennél róla tudomást? Szerintem nem, beszélnék a párommal, elgondolkoznék magamban, hogy gyereket várok, örülök e neki és ez mivel jár… Olyan jó dolgokat lehetett volna kihozni ebből a szálból David és Liv között, mégis el lett hanyagolva.

Összefoglalva, jó ötletekkel, jó karakterekkel rendelkezik a könyv, érdemes volt elolvasni, egyszerűen csak a kategóriát kellene megváltoztatni. Mindenesetre ajánlom mindenkinek, aki egy délután alatt elolvasható regényt szeretne a magáénak tudni, s nem zárkózik el a természetfeletti történetektől.


A könyv borítója nem illik a sztorihoz, legalábbis, az igazihoz, de ennek ellenére tetszik, ahogy a fülszöveg is, az írónő stílusáról nem is beszélve. Remélem, hamar megszerzi a könyvtár az új regényét és olvashatom. J

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése